Bd. 26 Nr. 2 (2024)
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja
Home
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Mitteilungen
Über uns
Über die Zeitschrift
Einreichungen
Redaktion
Ethik-Grundsätze
Rezensenten
Erklärung zum Schutz persönlicher Daten
Kontakt
Statistiken
Suchen
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
Bd. 26 Nr. 2 (2024)
Published July 7, 2025
Komplette Ausgabe
PDF (Język Polski)
Spis treści
Redakcja Czasopisma
Spis treści
PDF (Język Polski)
Artykuły
Andrzej Twardowski
7–24
Znaczenie kulturowego modelu niepełnosprawności dla współczesnej pedagogiki specjalnej
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.1
PDF (Język Polski)
Małgorzata Przybysz-Zaremba, Monika Szeszko-Zaborowska
25–41
Dorosłe dzieci alkoholików - ofiary czy mistrzowie przetrwania?
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.2
PDF (Język Polski)
Daria Romanowska, Andrzej Potemkowski, Sylwia Michałowska
43–53
Personality traits and body image: The moderating role of breast surgeries
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.3
PDF (English)
Dorota Otapowicz, Agnieszka Sakowicz-Boboryko
55–66
Życie wartościowe w percepcji studentów z niepełnosprawnością
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.4
PDF (Język Polski)
Celina Czech-Włodarczyk, Magdalena Cuprjak
67–93
European Union values in documents of youth organizations operating in Poland
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.5
PDF (English)
Emilia Żyłkiewicz-Płońska, Susana Coimbra
95–111
Who am I? Sense of identity of Portuguese university students in a socio-ecological perspective
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.6
PDF (English)
Kinga Lisowska
113–126
Folk songs from Warmia and Mazury in the work of early education teachers in developing regional identity of pupils in classes I–III
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.7
PDF (English)
Justyna Kosz-Szumska
127–143
Projekt edukacyjny jako strategia budowania modelu muzeum konstruktywistycznego
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.8
PDF (Język Polski)
Aneta Judzińska
145–164
Zjawisko pracy kobiet: znaczenia, dylematy i kontrowersje na przestrzeni wieków
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.9
PDF (Język Polski)
Roksana Pilawska-Gronostaj
165–188
Jane Austen i Elizabeth Bennet – o wizerunku kobiecości w wybranych adaptacjach filmowych Dumy i uprzedzenia
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.10
PDF (Język Polski)
Anna Kwaśniewska, Marlena Kaźmierska
189–211
(Nie)oczywiste potrzeby młodych Polek z endometriozą – egzemplifikacje i implikacje na podstawie badań własnych
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.11
PDF (Język Polski)
Jordan Klimek
213–230
Sztuka jako przestrzeń konfliktu. Istota, kreowanie i upowszechnianie jako obszary zmagań tożsamościowych
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.12
PDF (Język Polski)
Karolina Czerwiec,, Magdalena Leżucha
231–252
Reprezentacje tożsamości płciowej a cele zrównoważonego rozwoju
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.13
PDF (Język Polski)
Patrycja Krzywda-Starzyk
253–275
There’s more to overeducation than a wage penalty: A systematic review of 2011–2021 literature on a vertical job-education mismatch in Europe
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.14
PDF (English)
Łukasz Iwasiński, Len Krawczyk
277–298
Algorithm literacy of Polish students of selected faculties in social sciences and humanities
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.15
PDF (English)
Mikołaj Piotrowski
299–309
Long-term (in)effectiveness of the SuperMemo algorithm in school historical education.
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.16
PDF (Język Polski)
Bartosz Szostek
311–327
Walory edukacyjne i popularyzatorskie Panteonu Górnośląskiego w Katowicach
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.17
PDF (Język Polski)
Daria Głowiak
329–341
Rozwój społeczny człowieka oraz znaczenie relacji interpersonalnych w życiu adolescentów
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.18
PDF (Język Polski)
343-350
Recenzenci
PDF (Język Polski)
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
No account?
Register here