Tom 26 Nr 2 (2024)
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Zasady etyki
Recenzenci
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
DE
Tom 26 Nr 2 (2024)
Opublikowany 2025 lipca 7
Pełny numer
PDF
Spis treści
Redakcja Czasopisma
Spis treści
PDF
Artykuły
Andrzej Twardowski
7–24
Znaczenie kulturowego modelu niepełnosprawności dla współczesnej pedagogiki specjalnej
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.1
PDF
Małgorzata Przybysz-Zaremba, Monika Szeszko-Zaborowska
25–41
Dorosłe dzieci alkoholików - ofiary czy mistrzowie przetrwania?
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.2
PDF
Daria Romanowska, Andrzej Potemkowski, Sylwia Michałowska
43–53
Personality traits and body image: The moderating role of breast surgeries
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.3
PDF (English)
Dorota Otapowicz, Agnieszka Sakowicz-Boboryko
55–66
Życie wartościowe w percepcji studentów z niepełnosprawnością
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.4
PDF
Celina Czech-Włodarczyk, Magdalena Cuprjak
67–93
European Union values in documents of youth organizations operating in Poland
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.5
PDF (English)
Emilia Żyłkiewicz-Płońska, Susana Coimbra
95–111
Who am I? Sense of identity of Portuguese university students in a socio-ecological perspective
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.6
PDF (English)
Kinga Lisowska
113–126
Folk songs from Warmia and Mazury in the work of early education teachers in developing regional identity of pupils in classes I–III
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.7
PDF (English)
Justyna Kosz-Szumska
127–143
Projekt edukacyjny jako strategia budowania modelu muzeum konstruktywistycznego
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.8
PDF
Aneta Judzińska
145–164
Zjawisko pracy kobiet: znaczenia, dylematy i kontrowersje na przestrzeni wieków
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.9
PDF
Roksana Pilawska-Gronostaj
165–188
Jane Austen i Elizabeth Bennet – o wizerunku kobiecości w wybranych adaptacjach filmowych Dumy i uprzedzenia
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.10
PDF
Anna Kwaśniewska, Marlena Kaźmierska
189–211
(Nie)oczywiste potrzeby młodych Polek z endometriozą – egzemplifikacje i implikacje na podstawie badań własnych
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.11
PDF
Jordan Klimek
213–230
Sztuka jako przestrzeń konfliktu. Istota, kreowanie i upowszechnianie jako obszary zmagań tożsamościowych
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.12
PDF
Karolina Czerwiec,, Magdalena Leżucha
231–252
Reprezentacje tożsamości płciowej a cele zrównoważonego rozwoju
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.13
PDF
Patrycja Krzywda-Starzyk
253–275
There’s more to overeducation than a wage penalty: A systematic review of 2011–2021 literature on a vertical job-education mismatch in Europe
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.14
PDF (English)
Łukasz Iwasiński, Len Krawczyk
277–298
Algorithm literacy of Polish students of selected faculties in social sciences and humanities
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.15
PDF (English)
Mikołaj Piotrowski
299–309
Długoterminowa (nie)skuteczność algorytmu SuperMemo w szkolnej edukacji historycznej
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.16
PDF
Bartosz Szostek
311–327
Walory edukacyjne i popularyzatorskie Panteonu Górnośląskiego w Katowicach
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.17
PDF
Daria Głowiak
329–341
Rozwój społeczny człowieka oraz znaczenie relacji interpersonalnych w życiu adolescentów
https://doi.org/10.14746/kse.2024.26.2.18
PDF
343-350
Recenzenci
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się