Bibliografia
Alerby E., Alerby J.R.E.D.T. (2003), The sounds of silence: Some remarks on the value of silence in the process of reflection in relation to teaching and learning. ,,Reflective practice”, No 4(1), pp. 41–51. DOI: https://doi.org/10.1080/1462394032000053503
Choi T.H. (2024), “Alice, where did you get that blue?” Narrating silence-based solitude in paintings. ,,Journal of Silence Studies in Education”, No 3(2), pp. 125–143.
Creely E. (2024), Silence, poetic inquiry and meaning making. The possibilities for literacy learning and education. ,,Journal of Silence Studies in Education”, No 3(2), pp. 170–184.
Eng T.S. (2005), The impact of ICT on learning: a review of research. ,,International Education Journal”, No 6(5), pp. 635–650.
Greenwalt K.A., Hadeer R., Kothari P. (2024), Silence, focal practices, and existential inquiry. ,,Journal of Silence Studies in Education”, No 3(2), pp. 90–102.
Gruber N., Henriksen D. (2024), The role of silent witness in self-transcendence through art and mindfulness-based processes in learning environments. ,,Journal of Silence Studies in Education”, No 3(2), pp. 144–156.
Harumi S. (2024), Silent dialogues: The shifting flow of silence and solitude in Tokyo Story and implications for L2 pedagogy. ,,Journal of Silence Studies in Education”, No 3(2), pp. 103–124.
Mumtaz S. (2000), Factors affecting teachers’ use of information and communications technology: a review of the literature. ,,Journal of Information Technology for Teacher Education”, No 9(3), pp. 319–342. DOI: https://doi.org/10.1080/14759390000200096
Nava A., Pedrazzini L. (2018), Second language acquisition in action: Principles from practice. London: Bloomsbury. DOI: https://doi.org/10.5040/9781474274906
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Przedstawiany utwór (artykuł) upubliczniany jest na podstawie umowy z autorem i na licencji Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0).
Użytkownicy mają obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych,
- utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).