STÉFANIE WITZIGMANN. BILDENDE KUNST IN DER ZIELSPRACHE FRANZÖSISCH ALS EINSTIEG INS BILINGUALE LEHREN UND LERNEN. EXPLORATIVE STUDIE IN EINER FÜNFTEN REALSCHULKLASSE PETER LANG GMBH INTERNATIONALER VERLAG DER WISSENSCHAFTEN. Omówienie publikacji
Okładka czasopisma Neofilolog, nr 41/1, rok 2013, tytuł Nauczanie/uczenie się języków specjalistycznych
PDF

Jak cytować

Badstübner-Kizik, C. (2020). STÉFANIE WITZIGMANN. BILDENDE KUNST IN DER ZIELSPRACHE FRANZÖSISCH ALS EINSTIEG INS BILINGUALE LEHREN UND LERNEN. EXPLORATIVE STUDIE IN EINER FÜNFTEN REALSCHULKLASSE PETER LANG GMBH INTERNATIONALER VERLAG DER WISSENSCHAFTEN. Omówienie publikacji. Neofilolog, (41/1), 77–81. Pobrano z https://pressto.amu.edu.pl/index.php/n/article/view/20345
PDF