No. 39/1 (2012): Polskie badania nad akwizycją języków
Neofilolog
Neofilolog
Home
About
About the Journal
Editorial Team
Peer Review Process
Ethics
Open Access
Privacy Statement
Statistics
Current
Archives
Editorial Calendar
Submissions
Announcements
Contact
Search
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
FR
DE
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
FR
DE
No. 39/1 (2012)
Published 2019 September 24
Polskie badania nad akwizycją języków
pod redakcją Urszuli Paprockiej-Piotrowskiej
Full Issue
PDF (Język Polski)
Introduction
Urszula Paprocka-Piotrowska
5-6
Introduction
https://doi.org/10.14746/n.2012.39.1.1
PDF (Język Polski)
Articles
Agnieszka Otwinowska, Natalia Banasik, Marta Białecka-Pikul, Dorota Kiebzak-Mandera, Katarzyna Kuś, Aneta Miękisz, Jakub Szewczyk, Maria Cywińska, Agnieszka Kacprzak, Magda Karwala, Joanna Kołak, Magda Łuniewska, Karolina Mieszkowska, Zofia Wodniecka, Ewa Haman
7-29
Bilingualism at the school entrance age – an interdisciplinary research project
https://doi.org/10.14746/n.2012.39.1.2
PDF (Język Polski)
Adrianna Biedroń
31-40
Cognitive-affective profile of gifted adult foreign language learners
https://doi.org/10.14746/n.2012.39.1.3
PDF (Język Polski)
Małgorzata Marzec-Stawiarska
41-54
Collaborative writing during classes of academic writing
https://doi.org/10.14746/n.2012.39.1.4
PDF (Język Polski)
Dorota Werbińska
55-80
Second Language Acquisition in the Perspective of a Philology Student: Exploring Student’s Linguistic Identity in the Context of a „Chronotope” and „Heteroglossia”
https://doi.org/10.14746/n.2012.39.1.5
Agnieszka Kubiczek
81-93
The phases of vocabulary learning
https://doi.org/10.14746/n.2012.39.1.6
PDF (Język Polski)
Magdalena Sowa
95-105
The Communicative or Task-Based Approach – teaching/learning foreign languages in Poland
https://doi.org/10.14746/n.2012.39.1.7
PDF (Français (France))
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here