Nr 1(16) (2023)
Pełny numer
PDF

ARTYKUŁY

Yaraslau I. Kot, Michał Mochocki
13-48
Metody i narzędzia do pisania gier i projektowania narracji w profesjonalnych książkach od 2019 do 2022 roku
https://doi.org/10.14746/HL.2023.16.1
PDF (English)
Maria Lipińska , Jakub Chudzik , Ryszard Niziński
51-66
Nauczanie historii poprzez gry – wstępne wyniki badań
https://doi.org/10.14746/HL.2023.16.2
PDF
Michał Figoń
67-92
Dysonans ludonarracyjny i dysonans metanarracyjny – studia wybranych przypadków
https://doi.org/10.14746/HL.2023.16.3
PDF
Aleksandra Golik-Prus
93-126
Aktywizująca rola gry The Inquisitor na zajęciach łaciny prowadzonych w grupach o specjalności „Projektowanie rozrywki interaktywnej oraz lokalizacja gier i oprogramowania spring-write”
https://doi.org/10.14746/HL.2023.16.4
PDF
Arkadiusz Jabłoński
107-126
Realizm czy nominalizm? Iluzja agonu w znaczeniu płci
https://doi.org/10.14746/HL.2023.16.5
PDF
Aleksandra Mochocka, Radosław Walczak
127-141
Spójność ludonarracyjna i harmonia ludomuzyczna: przypadek Night in the Woods
https://doi.org/10.14746/HL.2023.16.6
PDF (English)
Mateusz Piekarski
143-162
Czy Minecraft wspiera języki zagrożone?
https://doi.org/10.14746/HL.2023.16.7
PDF
Dagmara Solska
163-180
Wielotekstowość w grach RPG: model synergii ludonarracyjnej w analizie tekstów w grach wideo
https://doi.org/10.14746/HL.2023.16.8
PDF (English)
Jacek Szymala
181-197
Performatyka i gry komputerowe w służbie edukacji. Wprowadzenie do zagadnienia
https://doi.org/10.14746/HL.2023.16.9
PDF
Kamila Zielińska-Nowak
199-218
Gamifikacja* kursu na uczelni wyższej – studium przypadku
https://doi.org/10.14746/HL.2023.16.10
PDF
Kamila Zielińska-Nowak
219-249
Wzorzec gatunkowy instrukcji gry planszowej
https://doi.org/10.14746/HL.2023.16.11
PDF
Joanna Ziemkowska
251-262
Geocaching, czyli poszukiwanie skarbów
https://doi.org/10.14746/HL.2023.16.12
PDF