Tom 17 Nr 1 (2020)
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Zasady etyki
Recenzenci
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
DE
Tom 17 Nr 1 (2020)
Opublikowany 2020 grudnia 15
Pełny numer
PDF 1 (17) 2020
Artykuły
Katarzyna Segiet
7–16
O społecznościach lokalnych i wspólnotach ludzkich w warunkach globalizacji – perspektywa pedagogiczna
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.1.1
PDF
Katarzyna Segiet
17–26
On local communities and human societies in times of globalisation – a paedagogical perspective
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.1.2
PDF (English)
Halina Guzy-Steinke
27-39
Między nami sąsiadami… Obcy, cudzoziemiec – stosunek studentów do obywateli Ukrainy
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.2.1
PDF
Halina Guzy-Steinke
41–52
Between us, neighbours… Stranger, foreigner – students’ attitude towards Ukrainian citizens
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.2.2
PDF (English)
Agnieszka Naumiuk
53–62
Współbycie, współodpowiedzialność i współzależność jako kategorie ważne dla pedagogiki społecznej skierowanej ku budowaniu wspólnot lokalnych
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.3.1
PDF
Agnieszka Naumiuk
63–72
Coexistence, co-responsibility and interdependence as categories important to social pedagogy directed towards building local communities
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.3.2
PDF (English)
Mirosława Czerniawska
73-93
Czy w ciągu 15 lat wzrosła akceptacja demokratycznych zasad równości i wolności? – analiza porównawcza postaw studentów
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.4.1
PDF
Mirosława Czerniawska
95–115
Has the acceptance of the equality and freedom principles increased over 15 years? A comparative analysis of attitudes among students
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.4.2
PDF (English)
Andrzej Dzikowski
117–126
Political and scientific support for the establishment of the Veterinary School in Lwów
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.5
PDF (English)
Kamleh Abu Ismail-Hassan
127–136
The integration of minorities in the security forces in Israel: the case of Muslim Arab citizens in the Galilee
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.6
PDF (English)
Zaied Nujiedat
137–145
Mental health services for Syrian refugees in Europe. Critical review
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.7
PDF (English)
Lucyna Myszka-Strychalska
147-162
Proaktywność versus poczucie skuteczności w procesie konstruowania kariery przez młodzież
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.8.1
PDF
Lucyna Myszka-Strychalska
163–178
Proactivity versus self-efficacy in the process of developing a career by the youth
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.8.2
PDF (English)
Celina Kamecka-Antczak
179–197
Szkolna kultura polityczna. Czym jest i jak ją badać?
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.9.1
PDF
Celina Kamecka-Antczak
199–217
School political culture. What is it and how to study it?
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.9.2
PDF (English)
Michał H. Chruszczewski
219-233
Nuda i jej typologie
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.10.1
PDF
Michał H. Chruszczewski
235–249
Boredom and its typologies
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.10.2
PDF (English)
Kamila Słupska
251-263
Aktywizowanie społeczności lokalnej (przesłanki teoretyczne i przykłady dobrych praktyk „odradzania się” idei aktywnego sąsiedztwa)
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.11.1
PDF
Kamila Słupska
265–277
Activating the local community (theoretical grounds and examples of good practices of the revival of the idea of active neighbourhood)
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.11.2
PDF (English)
Urszula Łopuszańska, Adrianna Zacharska, Patrycja Gierszon, Marzena Samardakiewicz
279–287
Ateizm i dyskryminacja w obliczu współczesnych zmian na świecie
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.12.1
PDF
Urszula Łopuszańska, Adrianna Zacharska, Patrycja Gierszon, Marzena Samardakiewicz
289–297
Atheism and discrimination in the face of contemporary changes in the world
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.12.2
PDF (English)
Joanna Kozielska
299–318
Aspiracje migracyjne młodzieży akademickiej
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.13.1
PDF
Joanna Kozielska
319–338
Migration ambitions of academic youth
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.13.2
PDF (English)
Monika Grochalska
339–367
Reprezentacje gender w polskiej sferze publicznej – próba uchwycenia dynamiki dyskursu
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.14.1
PDF
Monika Grochalska
369–397
Gender representations in the Polish public space – an attempt to capture the dynamics of the discourse
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.14.2
PDF (English)
Jolanta Martuszewska
399–410
Zadania instytucji edukacji dla bezpieczeństwa na potrzeby bezpieczeństwa państwa
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.15.1
PDF
Jolanta Martuszewska
411–421
Tasks of safety education institutions concerning the needs of state security
https://doi.org/10.14746/kse.2020.17.15.2
PDF (English)
Damian Gałuszka
435–465
What can digital games teach us about (dominant) masculinity?
PDF (English)
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się