Bd. 19 Nr. 1 (2021)
Komplette Ausgabe
PDF (Język Polski)

Artykuły

Paulina Peret-Drążewska
7-17
Znaczenie kategorii „zaufanie” oraz „ryzyko” dla współczesnej młodzieży
https://doi.org/10.14746/kse.2021.19.1
PDF (Język Polski)
Izabela Cytlak, Nigora Mamadaminova
19-36
Higher education during the pandemic. An overview of the higher education system in Uzbekistan
https://doi.org/10.14746/kse.2021.19.2
PDF (English)
Alif Aditya Candra, Karim Suryadi, Rahmat Rahmat, Siti Nurbayani
37-50
Digital Citizenship Infrastructure to Foster the Reinforcement of National Identity in Indonesia
https://doi.org/10.14746/kse.2021.19.3
PDF (English)
Beata Górnicka
51-60
Neighbours of a family with a disabled person
https://doi.org/10.14746/kse.2021.19.4
PDF (English)
Zbigniew Chodkowski
61-80
Predyspozycje i możliwości zatrudnienia a motywacja wyboru kierunku studiów przez studentów nauk humanistycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego i nauk ścisłych Politechniki Rzeszowskiej
https://doi.org/10.14746/kse.2021.19.5
PDF (Język Polski)
Lidia Pietruszka
81-96
Religijność młodzieży i jej rodzinne uwarunkowania – raport z badań
https://doi.org/10.14746/kse.2021.19.6
PDF (Język Polski)
Emilia Wieczorek
97-110
The concept of social liberalism of Frederick August von Hayek
https://doi.org/10.14746/kse.2021.19.7
PDF (Język Polski)
Hanna Rugała
118-118
Media in human life – their role and significance for social development and functioning1
https://doi.org/10.14746/kse.2021.19.8
PDF (English)
Artur Borowiecki
119-132
Typology of opening scenes in the new generation of TV series
https://doi.org/10.14746/kse.2021.19.9
PDF (Język Polski)
Marlena Stradomska
133-144
E-learning as a university challenge of the 21st century
https://doi.org/10.14746/kse.2021.19.10
PDF (English)
Joanna Gregorczuk-Prosicka
145-159
Subiektywne poczucie satysfakcji życiowej osób starszych
https://doi.org/10.14746/kse.2021.19.11
PDF (Język Polski)
Zbigniew Małysz
161-189
Rzeczpospolita Polska a współczesne wyzwania (globalnego) terroryzmu. Przyczynek do zrozumienia relacji terroryzmu, polityki i (edukacji dla) bezpieczeństwa
https://doi.org/10.14746/kse.2021.19.12
PDF (Język Polski)
Monika Kiszka
191-202
Social orphanhood – towards learning and understanding to bring help
https://doi.org/10.14746/kse.2021.19.13
PDF (English)
Julia Sawicka
203-217
Język wrażliwy na płeć w edukacji. Analiza wybranych dokumentów uniwersyteckich
https://doi.org/10.14746/kse.2021.19.14
PDF (Język Polski)
Jakub Róg-Mazurek
219-239
Przywiązanie, parentyfikacja i trauma relacyjna a status tożsamości w okresie wyłaniającej się dorosłości
https://doi.org/10.14746/kse.2021.19.15
PDF (Język Polski)