Abstrakt
.Bibliografia
Arnold J. (2011), Attention to affect in language learning (in) “Anglistik. International Journal of English Studies”, No 22/1, pp. 11-22.
Arnold J., Brown H. D. (1999), A map of the terrain (in) Arnold, J. (ed.), Affect in language learning. Cambridge: Cambridge University Press, pp. 1-24.
Dewaele J-M. (2011), Reflections on the emotional and psychological aspects of foreign language learning and use (in) “Anglistik: International Journal of English Studies”, No 22/1, pp. 23-42.
Sağlam G., Sali P. (2013), The essentials of the foreign language learning environment: Through the eyes of the pre-service EFL teachers (in) “Procedia – Social and Behavioral Sciences”, No 93, pp. 1121-1125.
Siek-Piskozub T. (2016), The compatibility of positive psychology and the Ludic strategy in foreign language education (in) “Glottodidactica”, No XLIII, pp. 97-106.
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Aleksandra Wach, Paweł Scheffler
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Przedstawiany utwór (artykuł) upubliczniany jest na podstawie umowy z autorem i na licencji Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0).
Użytkownicy mają obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych,
- utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).