Abstrakt
Review: Teaching English to children with special educational needs Kraków: Wydawnictwo Naukowe UP, 2020
Bibliografia
Cummins J. (2005), Teaching for Cross-Language Transfer in Dual Language Education: Possibilities and Pitfalls. TESOL Symposium on Dual Language Education Teaching and Learning Two Languages in the EFL Setting. Bogazici University Istanbul, Turkey. Online: https://www.tesol.org/docs/default-source/new-resource-library/symposium-on-dual-language-education-3.pdf?sfvrsn=0&sfvrsn=0 [DW 19.10.2021].
Krasowicz-Kupis G. (2008), Testy czytania dla 6-latków. Podręcznik. Warszawa: Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej.
Król-Gierat W. (2015), Edutaining English Experience. Autorski program zajęć dydaktyczno-usprawniających z języka angielskiego dla klas integracyjnych pierwszego etapu edukacyjnego. Ośrodek Rozwoju Edukacji. Online: https://www.ore.edu.pl/wp-content/plugins/download-attachments/includes/download.php?id=6939 [DW 10.05.2022].
Król-Gierat W. (2020), Teaching English to Children with Special Educational Needs. Kraków: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego.
Papuda-Dolińska B. (2019), Kształcenie nauczycieli do edukacji włączającej w Polsce. „Forum Oświatowe”, nr 31(2), s. 61–79. Online: https://doi.org/10.34862/fo.2019.2.4 [DW 11.10.2021] Online: https://www.eursc.eu/Documents/2020-12-D-12-en-5.pdf [DW 13.10.2021].
Sparks R.L., Ganschow L., Pohlman J. (1989), Linguistic Coding Deficits in Foreign Language Learners. „Annals of Dyslexia”, nr. 39, s. 179–195.
Warnock M. (1978), The Warnock Report. Special Educational Needs, London: Her Majesty’s Stationery Office. Online: http://www.educationengland.org.uk/documents/warnock/warnock1978.html [DW 11.10.2021].
Wiszejko-Wierzbicka D. (2012), Specjalne potrzeby ucznia czy szkoły? Przewodnik po edukacji włączającej pomocą w rozwijaniu kształcenia i uczestnictwa w życiu szkoły. „Kwartalnik Niepełnosprawność” nr 3(4), s. 71–86. Online: https://kn.pfron.org.pl/kn/poprzednie-numery/144,Specjalne-potrzeby-ucznia-czy-szkoly-Przewodnik-po-edukacji-wlaczajacej-pomoca-w.html?search=24411809791944 [DW 21.10.2021].
Licencja
Prawa autorskie (c) 2022 Sabina Nowak
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Przedstawiany utwór (artykuł) upubliczniany jest na podstawie umowy z autorem i na licencji Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0).
Użytkownicy mają obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych,
- utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).