Nr 58/2 (2022): Kształcenie językowe uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Neofilolog
Neofilolog
Start
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Proces recenzji
Zasady etyki
Polityka otwartego dostępu
Polityka prywatności
Statystyki
Aktualny numer
Archiwum
Plan wydawniczy
Zgłoszenia
Aktualności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
Nr 58/2 (2022)
Opublikowany 2022 sierpnia 26
Kształcenie językowe uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Pełny numer
PDF
Wprowadzenie
Małgorzata Jedynak
159-160
Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.1
PDF
Artykuły
Joanna Nijakowska
161-178
Foreign language trainee teachers’ concerns and preparedness to implement inclusive instructional practices with learners with special educational needs: training induced changes
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.2
PDF (English)
Anna Jaroszewska
179-192
Umgang mit Heterogenität im (Fremdsprachen-)Unterricht – Rahmenbedingungen im polnischen Bildungssystem
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.3
PDF (Deutsch)
Joanna Rokita-Jaśkow
193-208
Uczeń z doświadczeniem migracji na lekcji języka angielskiego: wyzwania i rozwiązania
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.4
PDF
Marta Gierzyńska
209-226
Przygotowanie uczniów do międzynarodowych certyfikatów językowych Fit in Deutsch 1 i 2 jako sposób na wykorzystanie potencjału ucznia zdolnego w rozwijaniu kompetencji językowej na poziomie A1/A2
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.5
PDF
Werona Król-Gierat, Katarzyna Rak
227-239
Analiza projektów studenckich dotyczących pracy dydaktycznej z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w klasie włączającej i zdigitalizowanym środowisku – odpowiedź na czasy pandemii COVID-19
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.6
PDF
Magdalena Paluch
241-256
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do możliwości uczniów ze specjalnymi potrzebami na lekcjach języka angielskiego a test ósmoklasisty
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.7
PDF
Recenzje
Sabina Nowak
257-261
Teaching English to children with special educational needs Kraków: Wydawnictwo Naukowe UP, 2020
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.8
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się