No 58/2 (2022): Kształcenie językowe uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Neofilolog
Neofilolog
Home
À propos
À propos de cette revue
Comité éditorial
Procédure de révision
Principes éthiques
Libre accès
Déclaration de confidentialité
Statistiques
Numéro courant
Archives
Plan de publication
Soumissions
Annonces
Contact
Rechercher
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
No 58/2 (2022)
Publié le August 26, 2022
Kształcenie językowe uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
L'ensemble du numéro
PDF (Język Polski)
Wprowadzenie
Małgorzata Jedynak
159-160
Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.1
PDF (Język Polski)
Artykuły
Joanna Nijakowska
161-178
Foreign language trainee teachers’ concerns and preparedness to implement inclusive instructional practices with learners with special educational needs: training induced changes
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.2
PDF (English)
Anna Jaroszewska
179-192
Umgang mit Heterogenität im (Fremdsprachen-)Unterricht – Rahmenbedingungen im polnischen Bildungssystem
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.3
PDF (Deutsch)
Joanna Rokita-Jaśkow
193-208
Uczeń z doświadczeniem migracji na lekcji języka angielskiego: wyzwania i rozwiązania
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.4
PDF (Język Polski)
Marta Gierzyńska
209-226
Przygotowanie uczniów do międzynarodowych certyfikatów językowych Fit in Deutsch 1 i 2 jako sposób na wykorzystanie potencjału ucznia zdolnego w rozwijaniu kompetencji językowej na poziomie A1/A2
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.5
PDF (Język Polski)
Werona Król-Gierat, Katarzyna Rak
227-239
Analiza projektów studenckich dotyczących pracy dydaktycznej z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w klasie włączającej i zdigitalizowanym środowisku – odpowiedź na czasy pandemii COVID-19
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.6
PDF (Język Polski)
Magdalena Paluch
241-256
Adaptations of educational requirements in English language classes for students with special educational needs to meet eighth grade examination requirements
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.7
PDF (Język Polski)
Recenzje
Sabina Nowak
257-261
Teaching English to children with special educational needs Kraków: Wydawnictwo Naukowe UP, 2020
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.8
PDF (Język Polski)
×
Nom d'utilisateur
*
Obligatoire
Mot de passe
*
Obligatoire
Vous avez oublié votre mot de passe ?
Mémoriser mon nom d'usager et mon mot de passe
Se connecter
Vous n’avez pas de compte ?
Inscrivez-vous ici