Nr. 58/2 (2022): Kształcenie językowe uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Neofilolog
Neofilolog
Home
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Bewertungsverfahren
Grundsätze der Ethik
Open Access
Erklärung zum Schutz persönlicher Daten
Statistiken
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Herausgabeplan
Einreichung von Beiträgen
Mitteilungen
Kontakt
Suchen
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
Nr. 58/2 (2022)
Published August 26, 2022
Kształcenie językowe uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Komplette Ausgabe
PDF (Język Polski)
Wprowadzenie
Małgorzata Jedynak
159-160
Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.1
PDF (Język Polski)
Artykuły
Joanna Nijakowska
161-178
Foreign language trainee teachers’ concerns and preparedness to implement inclusive instructional practices with learners with special educational needs: training induced changes
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.2
PDF (English)
Anna Jaroszewska
179-192
Umgang mit Heterogenität im (Fremdsprachen-)Unterricht – Rahmenbedingungen im polnischen Bildungssystem
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.3
PDF
Joanna
193-208
Uczeń z doświadczeniem migracji na lekcji języka angielskiego: wyzwania i rozwiązania
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.4
PDF (Język Polski)
Marta Gierzyńska
209-226
Przygotowanie uczniów do międzynarodowych certyfikatów językowych Fit in Deutsch 1 i 2 jako sposób na wykorzystanie potencjału ucznia zdolnego w rozwijaniu kompetencji językowej na poziomie A1/A2
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.5
PDF (Język Polski)
Werona Król-Gierat, Katarzyna Rak
227-239
Analiza projektów studenckich dotyczących pracy dydaktycznej z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w klasie włączającej i zdigitalizowanym środowisku – odpowiedź na czasy pandemii COVID-19
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.6
PDF (Język Polski)
Magdalena Paluch
241-256
Adaptations of educational requirements in English language classes for students with special educational needs to meet eighth grade examination requirements
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.7
PDF (Język Polski)
Recenzje
Sabina Nowak
257-261
Teaching English to children with special educational needs Kraków: Wydawnictwo Naukowe UP, 2020
https://doi.org/10.14746/n.2022.58.2.8
PDF (Język Polski)
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
No account?
Register here