Nr. 46/1 (2016): Strategien beim Fremdsprachenlehren und -lernen
Neofilolog
Neofilolog
Home
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Bewertungsverfahren
Grundsätze der Ethik
Open Access
Erklärung zum Schutz persönlicher Daten
Statistiken
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Herausgabeplan
Einreichung von Beiträgen
Mitteilungen
Kontakt
Suchen
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
Nr. 46/1 (2016)
Published September 24, 2018
Strategien beim Fremdsprachenlehren und -lernen
pod redakcją Krystyny Droździał-Szelest i Sebastiana Piotrowskiego
Wprowadzenie
Krystyna Droździał-Szelest, Sebastian Piotrowski
5-7
WPROWADZENIE
PDF (Język Polski)
Artykuły
Beata Mikołajczyk, Kazimiera Myczko
9-10
WSPOMNIENIE - Profesor Józef Darski, Przewodniczący PTN w latach 1989-1992
https://doi.org/10.14746/n.2016.46.1.01
PDF (Język Polski)
Tomasz Róg
11-27
LANGUAGE AND CULTURE LEARNING STRATEGIES IN A STUDY ABROAD CONTEXT
https://doi.org/10.14746/n.2016.46.1.02
PDF (Język Polski)
Katarzyna Morena
29-43
FOREIGN LANGUAGE ANXIETY IN OUT-OF-CLASS PERFORMANCE.IDENTIFYING LANGUAGE-ANXIETY SOURCES, ITS EFFECTS, AND COPING STRATEGIES
https://doi.org/10.14746/n.2016.46.1.03
PDF (Język Polski)
Anna Mystkowska-Wiertelak
45-58
INVESTIGATING ADVANCED LEARNERS’ USE OF AFFECTIVE STRATEGIES FOR DEALING WITH TEST ANXI-ETY
https://doi.org/10.14746/n.2016.46.1.04
PDF (Język Polski)
Krystyna Droździał-Szelest, Mirosława Anna Domińska
59-77
DEVELOPING WRITING STRATEGIES OF POOR LANGUAGE LEARNERS AT THE LEVEL OF JUNIOR-HIGH SCHOOL
https://doi.org/10.14746/n.2016.46.1.05
PDF (Język Polski)
Zuzanna Kiermasz
79-93
BADANIE STRATEGII UCZENIA SIĘ W JĘZYKU DRUGIM I TRZECIM
https://doi.org/10.14746/n.2016.46.1.06
PDF (Język Polski)
Anna Seretny
95-108
STRATEGIE UCZENIA SIĘ SŁOWNICTWA – OBCOKRAJOWCY VS. UŻYTKOWNICY JĘZYKA ODZIEDZICZONEGO
https://doi.org/10.14746/n.2016.46.1.07
PDF (Język Polski)
Katarzyna Karpińska-Szaj, Berbadeta Wojciechowska
109-125
PRZEFORMUŁOWANIE W PRZYSWAJANIU I UCZENIU SIĘ JĘZYKÓW: SPECYFIKA I FUNKCJE ODTWARZANIA OPOWIADANIA
https://doi.org/10.14746/n.2016.46.1.08
PDF (Język Polski)
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
No account?
Register here