No. 38/2 (2012): Dyskurs edukacyjny w klasie językowej
Neofilolog
Neofilolog
Home
About
About the Journal
Editorial Team
Peer Review Process
Ethics
Open Access
Privacy Statement
Statistics
Current
Archives
Editorial Calendar
Submissions
Announcements
Contact
Search
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
FR
DE
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
FR
DE
No. 38/2 (2012)
Published 2019 September 24
Dyskurs edukacyjny w klasie językowej
pod redakcją Mirosława Pawlaka
Full Issue
PDF (Język Polski)
Introduction
Mirosław Pawlak
137
Introducion.
https://doi.org/10.14746/n.2012.38.2.1
PDF (Język Polski)
Articles
Anna Michońska-Stadnik
139-150
Comparing the proportion of the language of use and usage in teachers with different professional experience
https://doi.org/10.14746/n.2012.38.2.2
PDF
Anna Niżegorodcew
151-163
Authentic communication in educational discourse: The role of the target language and the mother tongue
https://doi.org/10.14746/n.2012.38.2.3
PDF (Język Polski)
Monika Grabowska
165-181
Address forms as an element of French philology students’ awareness of their intercultural interactive and discursive competence
https://doi.org/10.14746/n.2012.38.2.4
PDF (Język Polski)
Krystyna Szymankiewicz
183-200
Co-construction of meaning in metalinguistic discourse in the foreign language classroom
https://doi.org/10.14746/n.2012.38.2.5
PDF (Język Polski)
Beata Kouhan
201-222
Educational discourse during foreign language lessons in Polish upper secondary school and British sixth form college: The results of a comparative study
https://doi.org/10.14746/n.2012.38.2.6
PDF (Język Polski)
Joanna Górecka
223-242
Teacher’s assistance in tasks oriented towards learners’ autono-mous work in a virtual environment
https://doi.org/10.14746/n.2012.38.2.7
PDF (Język Polski)
Jarosław Krajka, Sylvia Maciaszczyk
243-261
Developing language teachers’ awareness in online discourse – social media in foreign language teaching
https://doi.org/10.14746/n.2012.38.2.8
PDF (Język Polski)
Book reviews
Marzena S. Wysocka
263-269
Recenzja książki pod redakcją Johna Stewarta pt. Mosty zamiast murów. Podręcznik komunikacji interpersonalnej. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010, str. 616.
https://doi.org/10.14746/n.2012.38.2.9
PDF (Język Polski)
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here