Abstrakt
The paper presents the results of a qualitative study, contained in the evaluative report prepared in 2008 and commissioned by the National In-service Teacher Training Centre [Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, CODN]), conducted in bilingual classes with Spanish as a second language in Polish junior high schools and high schools. This report highlights the basic features of these classes in which Spanish is taught as a second language, discusses the basic needs, gives an outline of future recommendations as well as proposes some fundamental changes.
Bibliografia
Gajo, L. (red.) 2005. Raport ewaluacyjny- sekcje dwujęzyczne z językiem francuskim w Polsce. Warszawa: Ambasada Francji w Polsce/CODN.
Marsh, D. (red.) 2008. Profile Raport Bilingual Education (English) in Poland. Warszawa: British Council/CODN.
Tatoj, C. (red.) 2008. Raport ewaluacyjny. Sekcje dwujęzyczne z językiem hiszpańskim w Polsce. Warszawa: CODN.
Licencja
Prawa autorskie (c) 1970 Renata Majewska, Cecylia Tatoj
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Przedstawiany utwór (artykuł) upubliczniany jest na podstawie umowy z autorem i na licencji Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0).
Użytkownicy mają obowiązek podania wraz z rozpowszechnionym utworem, informacji o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, DOI) oraz samej licencji;
- bez tworzenia utworów zależnych,
- utwór musi być zachowany w oryginalnej postaci.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).