Tom 3 Nr 5 (2023)
Pedagogika Społeczna Nova

Wstęp

Katarzyna Segiet
11-12
Słowo od Redaktor Naczelnej
PDF

Artykuły

Tadeusz Pilch
15-42
Władza polityczna w refleksji humanizmu pedagogiki społecznej
https://doi.org/10.14746/psn.2023.3.5.1
PDF
Andrzej Radziewicz- Winnicki
43-56
W kwestii zainteresowania wiedzą o pomyślnym kreowaniu nowoczesnej osobowości
https://doi.org/10.14746/psn.2023.3.5.2
PDF
Józefa Brągiel
57-72
Relacja mistrz – uczeń. Czy współcześnie jest możliwa?
https://doi.org/10.14746/psn.2023.3.5.3
PDF
Renata Konieczna-Woźniak
73-92
Znaczenie edukacji dorosłych w budowaniu relacji międzypokoleniowych w starzejącym się polskim społeczeństwie
https://doi.org/10.14746/psn.2023.3.5.4
PDF
Alicja Szczurek-Boruta
93-114
Młodzież – tożsamość – środowisko – casus Śląska Cieszyńskiego
https://doi.org/10.14746/psn.2023.3.5.5
PDF
Sławomir Futyma
115-123
O estetyzującej władzy edukacji, czyli o panowaniu nad obrazem świata
https://doi.org/10.14746/psn.2023.3.5.6
PDF
Ester Senayon
125-144
Taxonomy of Ogu nominal shift to Yoruba
https://doi.org/10.14746/psn.2023.3.5.7
PDF (English)
Daria Hejwosz-Gromkowska
145-160
Patriotyzm w społeczeństwie wielokulturowym – kilka refleksji o edukacji obywatelskiej w Anglii
https://doi.org/10.14746/psn.2023.3.5.8
PDF
Małgorzata Rosalska
161-170
Kierunki i uwarunkowania rozwoju współczesnych polskich uniwersytetów ludowych
https://doi.org/10.14746/psn.2023.3.5.9
PDF
Mark Darius Juszczak
171-184
Lunar crater names. The invisible face of epistemic violence shining upon us every night
https://doi.org/10.14746/psn.2023.3.5.10
PDF (English)