Nr 63 (2021)

Studia i rozprawy

Anna Jakoniuk-Diallo, Martyna Bączyk
7-19
Dwujęzyczność a opóźnienie poznawczych objawów demencji
https://doi.org/10.14746/se.2021.63.1
PDF
Piotr Prósinowski
21-31
Tworząc kreatywne zajęcia popkulturowe dla młodzieży: intencje – doświadczenia – refleksje
https://doi.org/10.14746/se.2021.63.2
PDF
Adam Wronkowski
33-48
Poznańska Akademia Przestrzeni jako przykład studenckiego projektu edukacji przestrzennej
https://doi.org/10.14746/se.2021.63.3
PDF
Dawid Abramowicz, Marzena Kędra , Izabela Groborz
49-64
Model wirtualny nauczania zdalnego w edukacji wczesnoszkolnej w nurcie pedagogiki Celestyna Freineta – perspektywa uczniów i nauczycieli
https://doi.org/10.14746/se.2021.63.4
PDF
Weronika Jeleńska
65-79
Marina Aromsztam – rosyjski pedagog innowator
https://doi.org/10.14746/se.2021.63.5
PDF
Maki Hirayama, Alice Pacher, Weronika Klon, Katarzyna Waszyńska
81-99
Wybrane aspekty funkcjonowania par w Polsce i w Japonii w czasie pandemii wirusa COVID-19
https://doi.org/10.14746/se.2021.63.6
PDF (English)
Karolina Pudełko, Joanna Płonka
101-120
Nauczanie zdalne w dobie pandemii koronawirusa SARSCoV- 19 a doznania stresowe w grupie nauczycieli
https://doi.org/10.14746/se.2021.63.7
PDF
Mirosław Mielcarek
121-132
Humor w walce z pandemią koronawirusa
https://doi.org/10.14746/se.2021.63.8
PDF
Magdalena Juszczak
133-147
Social media jako płaszczyzna dyskusji nad samobójstwem. Analiza przypadku
https://doi.org/10.14746/se.2021.63.9
PDF
Ewa Barnaś-Baran
149-168
Przez oświatę do wolności. Inicjatywy oświatowo-kulturalne Towarzystwa Polskiego Bratniej Pomocy i Czytelni Polskiej w Czerniowcach w drugiej połowie XIX i na początku XX wieku
https://doi.org/10.14746/se.2021.63.10
PDF
Magdalena Wójcik
169-178
Strategie wspomagania rozwoju umiejętności manualnych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
https://doi.org/10.14746/se.2021.63.11
PDF (English)