Nr 13 (2016)
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 13 (2016)
Opublikowany 2018 lutego 5
ARTYKUŁY
Sławomira Sadowska
9–27
Studia na kierunku pedagogika specjalna jako przestrzeń czytania naukowego
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.13.01
PDF
Urszula Bartnikowska, Katarzyna Ćwirynkało
29–48
Wyznaczniki kształtujące sytuację ucznia z niepełnosprawnością w klasie ogólnodostępnej i integracyjnej – analiza dostępnych badań
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.13.02
PDF
Zenon Gajdzica
49–66
Uchwycić indywidualność, czyli o wybranych aspektach studium przypadku osoby z niepełnosprawnością
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.13.03
PDF
Beata Antoszewska, Urszula Bartnikowska
67–86
Kategorie zdrowia, choroby w kontekście niepełnosprawności – ujęcie teoretyczne
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.13.04
PDF
Iwona Myśliwczyk, Katarzyna Ćwirynkało
87–101
Interpretowanie i konstruowanie swojej dorosłości z perspektywy osób niepełnosprawnych
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.13.05
PDF
Marzena Buchnat, Katarzyna Waszyńska
103–123
Oczekiwania rodziców wobec edukacji seksualnej dzieci i młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.13.06
PDF
Joanna Jarmużek
125–140
Wybrane aspekty aktywności edukacyjnej i zawodowej młodych osób z niepełnosprawnościami
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.13.07
PDF
Tina Hudáková
143–157
Autonómnosť a profesionalita učiteľa v rámci interakcie učiteľ – žiak
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.13.08
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się