Tom 21 Nr 1 (2022)
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Zasady etyki
Recenzenci
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
DE
Tom 21 Nr 1 (2022)
Opublikowany 2022 grudnia 22
Kultura Społeczeństwo Edukacja
Artykuły
Agata Cudowska
7-15
Twórcza orientacja życiowa w sytuacjach kryzysowych
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.1
PDF
Anna Kotlarska-Michalska
17-38
Wieloproblemowość sytuacji kryzysowych a system wsparcia
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.2
PDF
Jolanta Kowalska
39-50
Zasada fair play jako wsparcie działań profilaktycznych wzmacniających młodzież w kryzysie wartości
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.3
PDF
Anna Gutowska
51-61
Student z dysfunkcją słuchu w sytuacji kryzysowej związanej z pandemią COVID-19 – analiza indywidualnego przypadku
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.4
PDF
Józefa Matejek
63-79
Rodzinna piecza zastępcza nad dzieckiem – formy pomocy i wsparcia w codziennym funkcjonowaniu oraz w sytuacjach trudnych – kryzysowych
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.5
PDF
Beata Olszewska-Łabędź
81-92
Konflikt zbrojny jako źródło kryzysu migracyjnego. Wybrane formy wsparcia uchodźców z Ukrainy
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.6
PDF
Jarosław Rutkowski
93-115
Powiatowe centrum pomocy rodzinie w perspektywie kryzysów pieczy zastępczej. W stronę transformacji działania
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.7
PDF
Ewa Pieczyńska
117-143
Doświadczenie kryzysu związanego z odejściem kobiet z życia zakonnego
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.8
PDF
Hila Fuchs
145-159
Psychological flexibility and attitudes towards individuals with disabilities
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.9
PDF
Karolina Czerwiec
161-173
Intersex child’s parents’ negative experiences – case study
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.10
PDF (English)
Sylwia Michałowska
175-200
Świadomość, możliwości i bariery w poradnictwie genetycznym w kierunku mutacji BRCA oferowanym Afroamerykankom i Latynoskom
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.11
PDF
Adam Pietrzykowski
201-214
Szanse i ryzyka kształcenia online dla akademickiej relacji mistrz – uczeń
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.12
PDF
Piotr Więcławski
215-229
Indywidualne doświadczenie pracy w warunkach ogniska wirusa SARS-CoV-2 – badania partycypacyjne w Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.13
PDF
Aleksandra Pepłowska
231-245
Doping – problem nieświadomego społeczeństwa i polityki międzynarodowej państw
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.14
PDF
Monika Kiszka
247-256
The student government as an educational method. Rich past and poor present
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.15
PDF (English)
Ewelina Milart
257-271
Studenci w świecie Internetu. Odniesienia do rodziny i związków partnerskich
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.16
PDF
Sprawozdania
Celina Czech-Włodarczyk, Anna Mańkowska
275-280
Sprawozdanie z II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Młodzież jako przedmiot i podmiot badań pedagogicznych pt. Młodzież w rzeczywistości społeczno-kulturowej, 2–3 grudnia 2021 roku
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.17
PDF
Agnieszka Skowrońska-Pućka
281-288
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Kryzys jako źródło problemów społecznych. Formy pomocy, wsparcia, poradnictwa, pracy socjalnej, 7 kwietnia 2022 roku
https://doi.org/10.14746/kse.2022.21.18
PDF
Recenzje
KSE Tom 21 nr 1
Lista recenzentów
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się