Quick jump to page content
  • Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • PRESSto.
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
Neofilolog
  • Start
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zespół redakcyjny
    • Proces recenzji
    • Zasady etyki
    • Polityka otwartego dostępu
    • Polityka prywatności
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Plan wydawniczy
  • Zgłoszenia
  • Aktualności
  • Kontakt
  1. Strona domowa
  2. Archiwum
  3. Nr 51/2 (2018): New trends in LSP teaching
edited byJoanna Kic-DrgasandMarta Zawacka-Najgeburska

Opublikowane: 2018-12-11

Pełny numer

PDF

Wprowadzenie

INTRODUCTION

Joanna Kic-Drgas, Marta Zawacka-Najgeburska

133-135

PDF (English)

Artykuły

GENRE-BASED APPROACHES IN TEACHING AND LEARNING ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES (EAP)

Magdalena Aleksandrzak

137-151

PDF (English)

FACHSPRACHSPEZIFISCHER WORTSCHATZ ALS INSTRUMENT ZUR MARKENPFLEGE AM BEISPIEL DER KATEGORIE ELEKTROMOBILITÄT IM VOLKSWAGEN MAGAZIN

Hanka Błaszkowska

153-169

PDF (Deutsch)

INVESTIGATING THE USE OF WEB 2.0 TOOLS FOR TOEFL IBT SPEAKING PRACTICE TEST

Beata Bury

171-181

PDF (English)

SEVERAL PURPOSES WITH ONE COURSE – THE CHALLENGE OF TEACHING TERMINOLOGY AS PART OF A PRACTICAL TRANSLATOR TRAINING PROGRAMME

Borka Richter

183-200

PDF (English)

MELIC TRANSLATION

Weronika Szota

201-210

PDF (English)

LOGISTIK AN DER GERMANISTIK – WARUM NICHT? EIN PLÄDOYER FÜR DEN FACHSPRACHENUNTERRICHT AN DER UNIVERSITÄT

Grażyna Strzelecka

211-224

PDF (Deutsch)

STUDENT-GENERATED COMMUNICATION ACTIVITIES IN AN ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES COURSE

Anna Wierciak

225-236

PDF (English)

Recenzje

JOLANTA SUJECKA-ZAJĄC KOMPETENTNY UCZEŃ NA LEKCJI JĘZYKA OBCEGO. WYZWANIA DLA GLOTTODYDAKTYKI MEDIACYJNEJ

Teresa Siek-Piskozub

237-243

PDF (English)
Zgłoś tekst
Słowa kluczowe
Język / Language
  • Język Polski
  • English
  • Deutsch
  • Français (France)

SZYBKIE DEPONOWANIE

Metadata from Crossref logo      Crossref Similarity Check logo
O systemie