Quick jump to page content
Main Navigation
Main Content
Sidebar
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Toggle navigation
Neofilolog
Start
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Proces recenzji
Zasady etyki
Polityka otwartego dostępu
Polityka prywatności
Aktualny numer
Archiwum
Plan wydawniczy
Zgłoszenia
Aktualności
Kontakt
Szukaj
Strona domowa
Archiwum
Nr 51/2 (2018): New trends in LSP teaching
edited byJoanna Kic-DrgasandMarta Zawacka-Najgeburska
Opublikowane:
2018-12-11
Pełny numer
PDF
Wprowadzenie
INTRODUCTION
Joanna Kic-Drgas, Marta Zawacka-Najgeburska
133-135
PDF (English)
Artykuły
GENRE-BASED APPROACHES IN TEACHING AND LEARNING ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES (EAP)
Magdalena Aleksandrzak
137-151
PDF (English)
FACHSPRACHSPEZIFISCHER WORTSCHATZ ALS INSTRUMENT ZUR MARKENPFLEGE AM BEISPIEL DER KATEGORIE ELEKTROMOBILITÄT IM VOLKSWAGEN MAGAZIN
Hanka Błaszkowska
153-169
PDF (Deutsch)
INVESTIGATING THE USE OF WEB 2.0 TOOLS FOR TOEFL IBT SPEAKING PRACTICE TEST
Beata Bury
171-181
PDF (English)
SEVERAL PURPOSES WITH ONE COURSE – THE CHALLENGE OF TEACHING TERMINOLOGY AS PART OF A PRACTICAL TRANSLATOR TRAINING PROGRAMME
Borka Richter
183-200
PDF (English)
MELIC TRANSLATION
Weronika Szota
201-210
PDF (English)
LOGISTIK AN DER GERMANISTIK – WARUM NICHT? EIN PLÄDOYER FÜR DEN FACHSPRACHENUNTERRICHT AN DER UNIVERSITÄT
Grażyna Strzelecka
211-224
PDF (Deutsch)
STUDENT-GENERATED COMMUNICATION ACTIVITIES IN AN ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES COURSE
Anna Wierciak
225-236
PDF (English)
Recenzje
JOLANTA SUJECKA-ZAJĄC KOMPETENTNY UCZEŃ NA LEKCJI JĘZYKA OBCEGO. WYZWANIA DLA GLOTTODYDAKTYKI MEDIACYJNEJ
Teresa Siek-Piskozub
237-243
PDF (English)