Nr. 56/2 (2021): Sprawności i podsystemy w nauce języka obcego
Neofilolog
Neofilolog
Home
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Bewertungsverfahren
Grundsätze der Ethik
Open Access
Erklärung zum Schutz persönlicher Daten
Statistiken
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Herausgabeplan
Einreichung von Beiträgen
Mitteilungen
Kontakt
Suchen
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
Nr. 56/2 (2021)
Published June 30, 2021
Sprawności i podsystemy w nauce języka obcego
Komplette Ausgabe
PDF (Język Polski)
Wprowadzenie
Monika Janicka, Joanna Pędzisz
165-168
WPROWADZENIE
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.2.1
PDF (Język Polski)
Artykuły
Beata Gałan
169-184
La classe de langue à l’ère du digital. Quelques réflexions sur l’intégration des compétences numériques en didactique des langues étrangères
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.2.2
PDF (Français (France))
Agnieszka Pawłowska-Balcerska
185-200
Rozwijanie sprawności pisania obcojęzycznego na przykładzie polsko-niemieckiego internetowego projektu tandemowo-tridemowego „Schreiben(üben) im e-Tandem/e-Tridem” – możliwości i ograniczenia
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.2.3
PDF (Język Polski)
Katarzyna Kozińska
201-221
TED talks as resources for the development of listening, speaking and interaction skills in teaching EFL to university students
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.2.4
PDF (English)
Halina Chmiel-Bożek
223-236
Médiation de concepts avec la nouvelle méthode de français : C’est parti !
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.2.5
PDF (Français (France))
Magdalena Steciąg, Urszula Majdańska-Wachowicz
237-257
The use of Polish and Czech as a lingua receptiva in comparison with English as a lingua franca – some remarks on multilingual modes of communication with reference to CSS and ICC
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.2.6
PDF (English)
Katarzyna Karpińska-Szaj, Agata Lewandowska
259-281
Przyswajanie złożoności językowej przez uczniów z deficytami języka i mowy w nauczaniu włączającym
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.2.7
PDF (Język Polski)
Jolanta Sypiańska
283-305
The influence of foreign languages on L1: the case of intervocalic stop occlusion
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.2.8
PDF (English)
Iwona Kowal
307-320
Modalizatory jako wielowymiarowe zagadnienie w nauce języka szwedzkiego
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.2.9
PDF (Język Polski)
Wioletta A. Piegzik
321-336
Regulacyjna funkcja intuicji językowej w rozwijaniu podsystemu leksykalno-semantycznego: test wnioskowania znaczeń w limitowanym czasie
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.2.10
PDF (Język Polski)
Tomasz Róg
337-356
Trudność zadania komunikacyjnego a bogactwo leksykalne wypowiedzi uczniów
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.2.11
PDF (Język Polski)
Recenzje
Timothée Charmion
357-361
CHRISTÈLE MAIZONNIAUX La littérature de jeunesse en classe de langue. Pour une pédagogie de la créativité
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.2.12
PDF (Français (France))
Maciej Smuk
363-367
Elżbieta Gajewska, Magdalena Sowa, Joanna Kic-Drgas Filologia wobec wyzwań komunikacji specjalistycznej. Od współpracy z biznesem po kształcenie nauczycieli
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.2.13
PDF (Język Polski)
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
No account?
Register here