Nr. 63/1 (2024): Uczenie się języków obcych w złożonej i dynamicznej rzeczywistości
Neofilolog
Neofilolog
Home
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Bewertungsverfahren
Grundsätze der Ethik
Open Access
Erklärung zum Schutz persönlicher Daten
Statistiken
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Herausgabeplan
Einreichung von Beiträgen
Mitteilungen
Kontakt
Suchen
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
Nr. 63/1 (2024)
Published September 23, 2024
Uczenie się języków obcych w złożonej i dynamicznej rzeczywistości
Komplette Ausgabe
PDF (Język Polski)
Wprowadzenie
Anna Czura, Magdalena Maziarz, Agata Słowik-Krogulec
5-10
Einführung
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.1
PDF (Język Polski)
Artykuły
Mariola Jaworska
11-27
M-learning w nauce języków obcych – potencjał i ograniczenia
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.2
PDF (Język Polski)
Katarzyna Karpińska-Szaj, Bernadeta Wojciechowska
28-43
Kompetencje akademickie studentów neofilologii. Postrzeganie problematyzacji w artykule naukowym
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.3
PDF (Język Polski)
Iwona Kowal
44-59
Monitorowanie procesu pisania w języku obcym. Analiza przerw z perspektywy Teorii Systemów Dynamicznych
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.4
PDF (Język Polski)
Hadrian Lankiewicz
60-81
The The perception of success in learning English as an L2 in the era of globalization – a multilingual student perspective
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.5
PDF (English)
Anna Seretny
82-99
Kompetencja leksykalna nastoletnich użytkowników języka polskiego jako odziedziczonego i ojczystego w ujęciu komparatywnym
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.6
PDF (Język Polski)
Mauricio Véliz-Campos, Karina Cerda-Oñate, Adriana Biedroń, Cristian A. Rojas-Barahona, Leonardo Veliz
100-119
On the effects of L2 aptitude, phonological short-term memory, and L2 motivation on L2 listening performance
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.7
PDF (English)
Małgorzata Baran-Lucarz
120-136
Personality as a correlate of pronunciation attainment: The case of formal setting with explicit pronunciation-focused instruction
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.8
PDF (English)
Magdalena Białek
137-155
Rozwijanie wizji „Ja idealnego” u uczących się języka niemieckiego jako obcego na trzecim etapie edukacyjnym
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.9
PDF (Język Polski)
Katarzyna Rokoszewska
156-177
The The correlations between the average semester growth rates of syntactic and lexical complexity in L2 writing development at secondary school
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.10
PDF (English)
Marzena Wawrzeń
178-194
Badanie potrzeb językowych studentów zza wschodniej granicy. Implikacje dydaktyczne dla praktycznej nauki języka na kierunku Studia polskie dla cudzoziemców
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.11
PDF (Język Polski)
Aleksander Wiater
195-209
O ewolucji wyobrażeń i praktyki w zakresie prowadzenia dzienniczka uczącego się. Refleksje nad wynikami badania własnego
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.12
PDF (Język Polski)
Klaudia A. Kruszyńska
210-227
Plurilingual literary writings as tools to develop students’ creativity
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.13
PDF (English)
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
No account?
Register here