No 63/1 (2024): Uczenie się języków obcych w złożonej i dynamicznej rzeczywistości
Neofilolog
Neofilolog
Home
À propos
À propos de cette revue
Comité éditorial
Procédure de révision
Principes éthiques
Libre accès
Déclaration de confidentialité
Statistiques
Numéro courant
Archives
Plan de publication
Soumissions
Annonces
Contact
Rechercher
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
No 63/1 (2024)
Publié le September 23, 2024
Uczenie się języków obcych w złożonej i dynamicznej rzeczywistości
L'ensemble du numéro
PDF (Język Polski)
Wprowadzenie
Anna Czura, Magdalena Maziarz, Agata Słowik-Krogulec
5-10
Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.1
PDF (Język Polski)
Artykuły
Mariola Jaworska
11-27
M-learning w nauce języków obcych – potencjał i ograniczenia
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.2
PDF (Język Polski)
Katarzyna Karpińska-Szaj, Bernadeta Wojciechowska
28-43
Kompetencje akademickie studentów neofilologii. Postrzeganie problematyzacji w artykule naukowym
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.3
PDF (Język Polski)
Iwona Kowal
44-59
Monitorowanie procesu pisania w języku obcym. Analiza przerw z perspektywy Teorii Systemów Dynamicznych
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.4
PDF (Język Polski)
Hadrian Lankiewicz
60-81
The The perception of success in learning English as an L2 in the era of globalization – a multilingual student perspective
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.5
PDF (English)
Anna Seretny
82-99
Kompetencja leksykalna nastoletnich użytkowników języka polskiego jako odziedziczonego i ojczystego w ujęciu komparatywnym
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.6
PDF (Język Polski)
Mauricio Véliz-Campos, Karina Cerda-Oñate, Adriana Biedroń, Cristian A. Rojas-Barahona, Leonardo Veliz
100-119
On the effects of L2 aptitude, phonological short-term memory, and L2 motivation on L2 listening performance
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.7
PDF (English)
Małgorzata Baran-Lucarz
120-136
Personality as a correlate of pronunciation attainment: The case of formal setting with explicit pronunciation-focused instruction
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.8
PDF (English)
Magdalena Białek
137-155
Rozwijanie wizji „Ja idealnego” u uczących się języka niemieckiego jako obcego na trzecim etapie edukacyjnym
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.9
PDF (Język Polski)
Katarzyna Rokoszewska
156-177
The The correlations between the average semester growth rates of syntactic and lexical complexity in L2 writing development at secondary school
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.10
PDF (English)
Marzena Wawrzeń
178-194
Badanie potrzeb językowych studentów zza wschodniej granicy. Implikacje dydaktyczne dla praktycznej nauki języka na kierunku Studia polskie dla cudzoziemców
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.11
PDF (Język Polski)
Aleksander Wiater
195-209
O ewolucji wyobrażeń i praktyki w zakresie prowadzenia dzienniczka uczącego się. Refleksje nad wynikami badania własnego
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.12
PDF (Język Polski)
Klaudia A. Kruszyńska
210-227
Plurilingual literary writings as tools to develop students’ creativity
https://doi.org/10.14746/n.2024.63.1.13
PDF (English)
×
Nom d'utilisateur
*
Obligatoire
Mot de passe
*
Obligatoire
Vous avez oublié votre mot de passe ?
Mémoriser mon nom d'usager et mon mot de passe
Se connecter
Vous n’avez pas de compte ?
Inscrivez-vous ici