No. 2(52) (2018): Badania nad efektywnością i produktywnością szkół wyższych
Nauka i Szkolnictwo Wyższe
Nauka i Szkolnictwo Wyższe
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
No. 2(52) (2018)
Published 2018 December 21
Badania nad efektywnością i produktywnością szkół wyższych
Full Issue
PDF (Język Polski)
Joanna Wolszczak-Derlacz
7-13
Wprowadzenie: Badania nad efektywnością i produktywnością szkół wyższych
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.2.0
PDF (Język Polski)
Tłumaczenia
Jill Johnes
17-81
Pomiar efektywności
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.2.1
PDF (Język Polski)
Articles
Andrzej Szuwarzyński
85-111
Ocena efektywności procesu dyplomowania na studiach pierwszego stopnia w polskich publicznych uczelniach technicznych
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.2.2
PDF (Język Polski)
Piotr Grzegorz Pietrzak, Joanna Baran
113-130
Efektywności i skuteczność kształcenia w publicznym szkolnictwie wyższym w Polsce
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.2.3
PDF (Język Polski)
Łukasz Brzezicki
131-146
Efektywność studiów Master of Business Administration (MBA) w Polsce
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.2.4
PDF (Język Polski)
Joanna Wolszczak-Derlacz
147-170
Efektywność szkół wyższych w Polsce na tle uczelni europejskich – analiza dla dziewiętnastu krajów
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.2.5
PDF (Język Polski)
Jacek Lewicki
171-187
Nowy algorytm podziału dotacji podstawowej dla uczelni akademickich. Pierwsze skutki zmian i wstępne wnioski
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.2.6
PDF (Język Polski)
Wywiad
Joanna Wolszczak-Derlacz
191-202
Otwarty dostęp do statystyk uczelni powinien być czymś normalnym! Wywiad z Benedettem Leporim, koordynatorem European Tertiary Education Register (ETER)
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.2.7
PDF (Język Polski)
Artykuł recenzyjny
Anna Maria Kola
205-213
Glauben schenken wollen … czyli akredytować po niemiecku
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.2.8
PDF (Język Polski)
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here