Tom 4 Nr 8 (2024)
Pedagogika Społeczna Nova

Wstęp

Katarzyna Segiet
9-10
Słowo od Redaktor Naczelnej
PDF

Artykuły

Karina Leksy
13-26
Internalizacja popkulturowych wzorców atrakcyjności fizycznej przez użytkowników mediów społecznościowych – konteksty społeczno-kulturowe i edukacyjne
https://doi.org/10.14746/psn.2024.4.8.1
PDF
Izabela Gątarek
27-42
Wirtualna obecność, czyli o nowym wymiarze kształtowania tożsamości
https://doi.org/10.14746/psn.2024.4.8.2
PDF
Jana Martincová, Iva Staňková
43-62
Professional internship of social pedagogy students: new challenges and threats
https://doi.org/10.14746/psn.2024.4.8.3
PDF
Zuzanna Kolbus
63-70
Instagram jako narzędzie w procesie uczenia się języka włoskiego jako obcego
https://doi.org/10.14746/psn.2024.4.8.4
PDF
Weronika Błaszczyńska, Dominika Troszczyńska
71-82
Świadomość rodziców na temat roli mediów w rozwoju mowy dziecka w wieku przedszkolnym
https://doi.org/10.14746/psn.2024.4.8.5
PDF
Iwona Grodź
83-98
Streaming versus edukacja: O jakości i uważności w edukacji oraz streamingu
https://doi.org/10.14746/psn.2024.4.8.6
PDF
Joanna Sikorska
99-112
Aktywność cyfrowa seniorów i jej znaczenie dla partycypacji osób starszych w życiu online na platformach społecznościowych
https://doi.org/10.14746/psn.2024.4.8.7
PDF
Damian Koper
113-132
Rola społeczna mediów cyfrowych w orędziach papieża Franciszka z okazji Światowych Dni Środków Społecznego Przekazu
https://doi.org/10.14746/psn.2024.4.8.8
PDF
Marta Wiatr
133-156
Pandemia jako portal – ujawniony potencjał transformacyjny rodziców w kryzysie pandemicznej edukacji. Studium przypadku polskiej publicznej szkoły podstawowej w pierwszej fali COVID-19
https://doi.org/10.14746/psn.2024.4.8.9
PDF
Sribas Goswami, Tania Ghosh
157-170
An assessment study of Land acquisition in West Bengal, India
https://doi.org/10.14746/psn.2024.4.8.10
PDF