Nr 74/2 (2017)
Pełny numer
PDF

Szkice i rozprawy

Jacek Wachowski
7-16
Europejskie performanse Ive Tabara – od dyskursu politycznego do metanarracji
https://doi.org/10.14746/so.2017.74.19
PDF
Rozalia Słodczyk
17-37
Analiza interartystyczna ekfraz: Lekcja muzyki Vermeera w interpretacji Adama Zagajewskiego i Joanny Pollakówny
https://doi.org/10.14746/so.2017.74.20
PDF
Błażej Tokarski
39-49
Madame de Sade Yukio Mishimy: krew europejskich rycerzy, koronki przedrewolucyjnych dam, japońska scena i bomba atomowa
https://doi.org/10.14746/so.2017.74.21
PDF
Monika Lecińska-Ruchniewicz
51-64
Rys historyczny Teatru Muzycznego Takarazuka – w poszukiwaniu nowego „teatru narodowego”
https://doi.org/10.14746/so.2017.74.22
PDF
Mariana Čechová
65-76
Opowieściowy wzór przeznaczenia bohaterów
https://doi.org/10.14746/so.2017.74.23
PDF
Magdalena Maszkiewicz
77-88
Bizancjum jako ideał skazany na unicestwienie i sensotwórcza miłość w cyklu poetyckim O dziełach miłości albo Bizancjum Ivana V. Lalicia
https://doi.org/10.14746/so.2017.74.24
PDF
Martin Schacherl
89-95
Formal Structure of the Text – enquiry into the chapter, the title and the introduction in Julius Zeyer`s prose style.
https://doi.org/10.14746/so.2017.74.25
PDF
Adela Kuik-Kalinowska
97-110
Kobiety piszą po kaszubsku – autorki i tematy. Szkic interpretacyjny
https://doi.org/10.14746/so.2017.74.26
PDF
Anna Gawarecka
111-123
Zdziwienie czy aprobata? Obraz doświadczenia religijnego w powieści Františki Jirousovej Vyhnanci
https://doi.org/10.14746/so.2017.74.27
PDF