Nr 1 (12) (2019)
Pełny numer
PDF cały numer

ARTYKUŁY

Marek Golonka
59-74
Programy community content platformy OneBookShelf a polski fandom RPG
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.3
PDF (English)
Eleonora Imbierowicz
77-91
Światy, które umierają na zawsze. Granica wiecznego powrotu w grach cyfrowych
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.4
PDF (English)
Arkadiusz Jabłoński
93-106
Ksenofobiczna gra w Japonię – przykład ekstremalny międzykulturowej narracji niedbałej
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.5
PDF
Agnieszka Łojszczyk, Augustyn Surdyk
109-133
Agresywne światy – agresja i samoocena a style gry graczy MMORPG
PDF
Dawid Ratajczyk
135-148
Dolina niesamowitości w grach komputerowych: przegląd badań
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.7
PDF (English)
Katarzyna Skok
151-169
Dwa oblicza przepływu: wstępne wyniki badania uzależnienia od gier
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.8
PDF (English)
Kamil Szpyt
171-191
Cywilnoprawna problematyka wykorzystania gry komputerowej jako narzędzia promocji: in-game advertising oraz advergaming
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.9
PDF
Filip Tołkaczewski
193-212
Od symbolizmu do realizmu. Fizyczna i wyobrażeniowa przestrzeń gier w ujęciu historycznym
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.10
PDF (English)
Agata Waszkiewicz
213-225
Glitch jako symbol niesamowitości w Oxenfree (2016)
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.11
PDF (English)
Łukasz Winnicki
227-251
Co jest źródłem satysfakcji gracza? O kluczowej roli wymiany autystycznej w grach komputerowych
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.12
PDF