No. 1 (12) (2019)

ARTICLES

Marek Golonka
59-74
OneBookShelf Community Content Programs and the Polish RPG Fandom
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.3
PDF
Eleonora Imbierowicz
77-91
Perma-dying Worlds and the Limit of Eternal Return in Digital Games
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.4
PDF
Arkadiusz Jabłoński
93-106
Ksenofobiczna gra w Japonię – przykład ekstremalny międzykulturowej narracji niedbałej
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.5
PDF (Język Polski)
Agnieszka Łojszczyk, Augustyn Surdyk
109-133
Aggressive Worlds – Aggression, Self-Esteem and MMORPG Gamer Playstyles
PDF (Język Polski)
Dawid Ratajczyk
135-148
Uncanny Valley in Video Games: An Overview
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.7
PDF
Katarzyna Skok
151-169
Two Faces of Flow: Preliminary Results From a Game Addiction Study
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.8
PDF
Kamil Szpyt
171-191
A Set of Civil Law Issues Related to Using a Computer Game as a Promotional Tool: In-game Advertising and Advergaming
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.9
PDF (Język Polski)
Filip Tołkaczewski
193-212
From Symbolism to Realism. Physical and Imaginary Video Game Spaces in Historical Aspects
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.10
PDF
Agata Waszkiewicz
213-225
Glitch as the Representation of the Uncanny in Oxenfree (2016)
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.11
PDF
Łukasz Winnicki
227-251
Co jest źródłem satysfakcji gracza? O kluczowej roli wymiany autystycznej w grach komputerowych
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.12
PDF (Język Polski)