Nr 1 (12) (2019)
Homo Ludens
Homo Ludens
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 1 (12) (2019)
Opublikowany 2020 stycznia 17
Pełny numer
PDF cały numer
NAJLEPSZE ARTYKUŁY I NAJLEPSZA RECENZJA ROKU
Katarzyna Gozdowska
13-35
Czy rozbudowana struktura może być transparentna? Analiza interfejsu gry Wiedźmin 3: Dziki Gon z uwzględnieniem jego wpływu na immersję gracza
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.1
PDF (English)
Katarzyna Skok
37-54
Niepewność w grach – potencjalne korzyści i straty
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.2
PDF
ARTYKUŁY
Marek Golonka
59-74
Programy community content platformy OneBookShelf a polski fandom RPG
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.3
PDF (English)
Eleonora Imbierowicz
77-91
Światy, które umierają na zawsze. Granica wiecznego powrotu w grach cyfrowych
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.4
PDF (English)
Arkadiusz Jabłoński
93-106
Ksenofobiczna gra w Japonię – przykład ekstremalny międzykulturowej narracji niedbałej
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.5
PDF
Agnieszka Łojszczyk, Augustyn Surdyk
109-133
Agresywne światy – agresja i samoocena a style gry graczy MMORPG
PDF
Dawid Ratajczyk
135-148
Dolina niesamowitości w grach komputerowych: przegląd badań
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.7
PDF (English)
Katarzyna Skok
151-169
Dwa oblicza przepływu: wstępne wyniki badania uzależnienia od gier
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.8
PDF (English)
Kamil Szpyt
171-191
Cywilnoprawna problematyka wykorzystania gry komputerowej jako narzędzia promocji: in-game advertising oraz advergaming
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.9
PDF
Filip Tołkaczewski
193-212
Od symbolizmu do realizmu. Fizyczna i wyobrażeniowa przestrzeń gier w ujęciu historycznym
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.10
PDF (English)
Agata Waszkiewicz
213-225
Glitch jako symbol niesamowitości w Oxenfree (2016)
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.11
PDF (English)
Łukasz Winnicki
227-251
Co jest źródłem satysfakcji gracza? O kluczowej roli wymiany autystycznej w grach komputerowych
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.12
PDF
RECENZJE
Mateusz Mądel
255-264
Recenzja monografii Kamila Szpyta Obrót dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Studium cywilnoprawne
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.13
PDF
Agata Waszkiewicz
267-271
A Play of Bodies. How We Perceive Videogames by Brendan Keogh
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.14
PDF (English)
SPRAWOZDANIA
Jacek Szymala
277-281
760 prac dyplomowych na temat gier komputerowych wykonanych w 11 polskich uniwersytetach do wiosny 2019
https://doi.org/10.14746/hl.2019.12.15
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się