Nr 19 (2017)
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 19 (2017)
Opublikowany 2017 września 9
WPROWADZENIE
Magdalena Olempska-Wysocka
5-8
Wprowadzenie
PDF
PDF (English)
ARTYKUŁY
Katarzyna Ćwirynkało, Urszula Bartnikowska
11-33
Odkrywanie przez rodziców adopcyjnych i zastępczych odmienności dziecka wynikającej z niepełnosprawności. Studium fenomenograficzne
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.19.02
PDF
PDF (English)
Anna Mikler-Chwastek
35-46
Inny we wczesnym systemie opieki i wychowania
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.19.03
PDF
PDF (English)
Joanna Doroszuk
47-64
Kryzys rodziców dziecka z niepełnosprawnością w perspektywie nowych narzędzi normalizacyjnych
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.19.04
PDF
PDF (English)
Barbara Winczura
65-90
Od wczesnych zwiastunów autyzmu po przywiązanie – rozwój relacji społecznych dzieci ze spektrum autyzmu w kontaktach z bliskimi
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.19.05
PDF
PDF (English)
Aneta Wojciechowska, Anna Gulczyńska
91-108
Zachowania seksualne dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu. Wyniki badań pilotażowych
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.19.06
PDF
PDF (English)
Anna Banasiak
109-126
Stres rodzicielski matek dzieci z autyzmem
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.19.07
PDF
PDF (English)
Mieczysław Dudek
127-145
Radzenie sobie ze stresem rodziców dzieci z autyzmem
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.19.08
PDF
PDF (English)
Ewa Gacka
147-160
Specyfika komunikacji werbalnej i niewerbalnej dziecka z zespołem Aspergera w kontekście odgrywanej przez nie roli ucznia i kolegi
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.19.09
PDF
PDF (English)
Małgorzata Moszyńska
161-170
Środowisko szkoły w narracjach uczniów z zespołem Aspergera – wnioski z badań
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.19.10
PDF
PDF (English)
Rita Khoury
171-199
Mothers of children with Tourette’s syndrome
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.19.11
PDF (English)
SPRAWOZDANIE Z KONFERENCJI
Renata Marciniak-Firadza
203-218
Sprawozdanie z XIX Ogólnopolskiej Konferencji Nnaukowo-Szkoleniowej pt. „Terapia logopedyczna. Metody postępowania w zaburzeniach mowy”, Lublin 30 czerwca – 2 lipca 2017 r.
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.19.12
PDF
PDF (English)
RECENZJA
Dorota Prędkiewicz
221-224
Recenzja książki Niezwyczajni ludzie. Nowe spojrzenie na autyzm, Barry M. Prizant, Tom Fidels-Meyer, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2017
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.19.13
PDF
PDF (English)
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się