Tom 15 Nr 1 (2019)
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Zasady etyki
Recenzenci
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
DE
Tom 15 Nr 1 (2019)
Opublikowany 2020 maja 7
Pełny numer
PDF Tom 15 Nr 1 (2019) (English)
Artykuły
Jarema Drozdowicz
Nauczanie ku transgresji. Podmiotowe doświadczenie edukacyjne w modelu pedagogiki zaangażowanej bell hooks (Glorii Jean Watkins)
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.1
PDF (English)
PDF
Sławomir Futyma, Zbigniew Rudnicki
17-32
O edukacji w perspektywie tragizmu
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.2
PDF (English)
PDF
Dmitry Leontiev
33-48
Fenomen odpowiedzialności: między nieopanowaniem a hiperkontrolą
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.3
PDF (English)
PDF
Jolanta Suchodolska
49-68
Młodzi dorośli z niepełnosprawnością wobec zadań rozwojowych i życiowych wyborów – w poszukiwaniu jakości życia codziennego1
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.4
PDF (English)
PDF
Anna Mańkowska
69-81
Możliwości edukacyjne mniejszości etnicznych w wielokulturowych Chinach. Jedność, różnorodność czy może krytyczny pluralizm?
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.5
PDF (English)
PDF
Agnieszka Skowrońska-Pućka
83-94
Edukacyjny potencjał krytycznych wydarzeń życiowych w perspektywie biograficznego uczenia się1
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.6
PDF (English)
PDF
Jarosław Marzec
95-114
O pedagogii instant
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.7
PDF (English)
PDF
Marta Dziarnowska
115-132
Problematyka sytuacji społecznej homoseksualnych kobiet jako potencjał do zastosowania badań eklektycznych
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.8
PDF (English)
PDF
Elżbieta Rogalska
133-142
Świat dziecka w wybranych wierszach Joanny Kulmowej
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.9
PDF (English)
PDF
Celina Kamecka-Antczak
143-159
Proces nabywania kompetencji obywatelskich przez uczniów w przestrzeni szkoły – analiza podstaw teoretycznych
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.10
PDF (English)
PDF
Syma Marta Al Azab-Malinowska
161-175
Rodzina z adolescentem wobec depresji – możliwe oddziaływania w systemowej terapii rodzin
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.11
PDF (English)
PDF
Kurt Ludewig
177-205
Systemic therapy – A practical implementation of systemic thinking
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.12
PDF (English)
PDF
Przemysław Żebrok
207-215
Współczesne narzędzia komunikacji w placówkach oświatowych
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.13
PDF (English)
PDF
Agnieszka Bzymek
217-230
Żyć w zgodzie ze sobą. Desomatyzacja i nasycony głód dzieciństwa
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.14
PDF (English)
PDF
Sylwia Stano-Strzałkowska
231-248
Wobec zmian – czytanie w nowym kontekście kulturowym
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.15
PDF (English)
PDF
Joanna Poziemska
247-265
Konstrukcja Skali Poczucia Umiejscowienia Kontroli Zdarzeń Szkolnych
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.16
PDF (English)
PDF
Sprawozdania
Małgorzata Sławińska
269-272
Sprawozdanie z IV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu „Dziecko – Cyfrowy Tubylec w Szkole”1
https://doi.org/10.14746/kse.2019.15.17
PDF (English)
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się