Bd. 24 Nr. 2 (2023)

Artykuły

Mohammad Omar AL-Momani, Elham Mahmoud Rababa
7-22
The level of university student violence from the viewpoint of university students
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.1
PDF (English)
Luoying Xiong, Piotr Zychowicz
23-47
The effects of online education on the relationship between students and teachers in Chinese higher education institutions
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.2
PDF (English)
Agnieszka Cybal-Michalska
49-67
Globalization: its complexity and critique – on the need to direct the society towards knowledge
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.3
PDF (English)
Agnieszka Bojarska-Sokołowska
69–83
Elementy kultury matematycznej w centrach nauki
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.4
PDF (Język Polski)
Marek Budajczak
85-93
Edukacja – o dwóch metaforach i jednej alegorii słów kilka
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.5
PDF (Język Polski)
Mateusz Leszkowicz
95-113
W kierunku ergonomii widzenia
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.6
PDF (Język Polski)
Natalia Ulaniecka
115-128
Pacjenci onkologiczni w środowisku pracy – reakcje i wsparcie ze strony współpracowników
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.7
PDF (Język Polski)
Grażyna Barabasz
129-146
Świat jest w nas... Obrazy siebie i wewnętrznego świata w refleksjach początkujących nauczycielek
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.8
PDF (Język Polski)
Marcin Rojek
147-161
Międzynarodowe programy kształcenia – nowy kontekst uczenia się i rozwoju nauczycieli
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.9
PDF (Język Polski)
Magdalena Ochońska
163-187
Rola trenera pracy w zakładzie aktywności zawodowej – propozycje działań w ramach prowadzonej rehabilitacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami na podstawie modelu zatrudnienia wspomaganego
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.10
PDF (Język Polski)
Michał Gwiżdż
189-203
Grupa wsparcia jako przykład pomocy członkom rodzin osób z demencją
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.11
PDF (Język Polski)
Kinga Lisowska
205-223
Twórczość komiksowa uchodźców ukraińskich w edukacji na rzecz transkulturowości w klasach I–III – pilotażowa koncepcja pracy
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.12
PDF (Język Polski)
Mariusz G. Karbowski, Bartosz K. Łukomski
225-249
Wczesne schematy nieadaptacyjne jako predyktory inteligencji emocjonalnej osób dorosłych
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.13
PDF (Język Polski)
Jagoda Górecka
251-268
Inkarnacje tożsamości młodzieży w przestrzeni mediów społecznościowych
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.14
PDF (Język Polski)
Natalia Gałązka
269-283
Obrazy współczesnego polskiego rodzicielstwa na przykładzie użytkowników aplikacji Instagram
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.15
PDF (Język Polski)
Natalia Głódź
283-297
Senior hejter – fakt czy mit? W świetle badań nad senioralną komunikacją online
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.16
PDF (Język Polski)
Jarosław Rutkowski
299-320
Architektura ośrodka pomocy społecznej w perspektywie kryzysów współczesnego świata
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.17
PDF (Język Polski)
Alicja Neumann-Karpińska
321-335
Niesprawiedliwość epistemiczna a możliwość śledzenia trajektorii cierpienia w wywiadzie autobiograficznym. Etyczny namysł nad metodą
https://doi.org/10.14746/kse.2023.24.2.18
PDF (Język Polski)