Nr. 40/2 (2013): Allgemeine Kompetenzen. Ausbildung von Lehrern
Allgemeine Kompetenzen. Ausbildung von Lehrern

pod redakcją  Joanny Stańczyk

Wprowadzenie

Joanna Stańczyk
163-164
WPROWADZENIE
PDF (Język Polski)

Artykuły

Magdalena Sowa
165-181
KSZTAŁTOWANIE KOMPETENCJI KOMUNIKACYJNEJ W KLASIE JĘZYKA OBCEGO. PERSPEKTYWA UCZNIA
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.2.1
PDF (Język Polski)
Ewa Andrzejewska
183-203
ŚWIADOMOŚĆ PODRĘCZNIKOWA NAUCZYCIELA. TEORETYCZNE RAMY OPISU
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.2.2
PDF (Język Polski)
Elżbieta Jastrzębska
205-217
PRZYGOTOWANIE DO TWÓRCZOŚCI PEDAGOGICZNEJ W KSZTAŁCENIU WSTĘPNYM NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.2.3
PDF (Język Polski)
Melanie Ellis
219-236
Beliefs and attitudes about language lerning and teaching among learners in lower secondary schools in Poland
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.2.4
PDF (Język Polski)
Maciej Mackiewicz
237-250
MOTYWACJA I NASTAWIENIA POLSKICH UCZNIÓW DO NAUKI JĘZYKA NIEMIECKIEGO W KONTEKŚCIE RÓŻNIC REGIONALNYCH I POSTRZEGANIA SPOŁECZEŃSTWA NIEMIECKIEGO
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.2.5
PDF (Język Polski)
Sebastian Chudak
251-263
KOMPETENCJA MEDIALNA UCZNIÓW I NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH JAKO CZYNNIK WPŁYWAJĄCY NA POZIOM ICH KOMPETENCJI INTERKULTUROWEJ
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.2.6
PDF (Język Polski)
Anna Grabowska
265-277
KSZTAŁTOWANIE POSTAWY OTWARTOŚCI INTERKULTUROWEJ NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH W ŚWIETLE ZALECEŃ UNII EUROPEJSKIEJ I NA PRZYKŁADZIE ASYSTENTURY COMENIUSA
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.2.7
PDF (Język Polski)
Małgorzata Bielicka
279-301
KOMPETENCJE NAUCZYCIELA JĘZYKA OBCEGO W PRZEDSZKOLU IMMERSYJNYM. PRZYGOTOWANIE STUDENTÓW KIERUNKÓW NEOFILOLOGICZNYCH DO WYKONYWANIA ZAWODU NAUCZYCIELA W PRZEDSZKOLU DWUJĘZYCZNYM
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.2.8
PDF (Język Polski)
Krystyna Szymankiewicz
303-317
MIĘDZY TEORIĄ A PRAKTYKĄ – PRZEJAWY TEORII OSOBISTYCH W REFLEKSJI PRZYSZŁYCH NAUCZYCIELI JĘZYKA OBCEGO PODCZAS PRAKTYK PEDAGOGICZNYCH
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.2.9
PDF (Język Polski)
Dorota Werbińska
319-332
KOMPETENCJE POCZĄTKUJĄCEGO NAUCZYCIELA JĘZYKA ANGIELSKIEGO W ŚWIETLE MODELU KARDS B. KUMARAVADIVELU
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.2.10
PDF (Język Polski)