Nr. 41/2 (2013): Nauczanie/uczenie się języków specjalistycznych
Neofilolog
Neofilolog
Home
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Bewertungsverfahren
Grundsätze der Ethik
Open Access
Erklärung zum Schutz persönlicher Daten
Statistiken
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Herausgabeplan
Einreichung von Beiträgen
Mitteilungen
Kontakt
Suchen
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
Nr. 41/2 (2013)
Published February 17, 2020
Nauczanie/uczenie się języków specjalistycznych
pod redakcją
Magdaleny Sowy
Komplette Ausgabe
WPROWADZENIE (Język Polski)
Wprowadzenie
Magdalena Sowa
97-98
Wprowadzenie
PDF (Język Polski)
Artykuły
Elżbieta Danuta Lesiak-Bielawska
99-112
ROLA ANALIZY POTRZEB I EWALUACJI KURSU W NAUCZANIU JĘZYKA SPECJALISTYCZNEGO
PDF (Język Polski)
Anna Czura
113-125
PLURIMOBIL – MATERIAŁY DYDAKTYCZNE WSPOMAGAJĄCE MOBILNOŚĆ W SZKOLNICTWIE ZAWODOWYM
PDF (Język Polski)
Edyta Olejarczuk
127-147
A QUESTIONNAIRE CONTAINING A CALL COMPONENT FOR STUDENTS OF ESP – PILOT STUDY RESULTS
PDF (English)
Krystyna Droździał-Szelest, Liliana Szczuka-Dorna
149-167
STUDENTS’ PERCEPTIONS OF CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING AT SELECTED TECHNICAL UNIVERSITIES IN POLAND
PDF (English)
Hadrian Lankiewicz
169-185
EAP AND ACADEMIC DISCOURSE: MEDIATING ELABORATED CODE IN A CLIL TYPE TEACHER EDUCATION
PDF (English)
Werona Werona Król-Gierat
187-201
ADEKWATNOŚĆ KSZTAŁCENIA JĘZYKOWEGO W SIŁACH ZBROJNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ DO REALNYCH POTRZEB UCZĄCYCH SIĘ
PDF (Język Polski)
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
No account?
Register here