Nr 41/2 (2013): Nauczanie/uczenie się języków specjalistycznych
Neofilolog
Neofilolog
Start
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Proces recenzji
Zasady etyki
Polityka otwartego dostępu
Polityka prywatności
Statystyki
Aktualny numer
Archiwum
Plan wydawniczy
Zgłoszenia
Aktualności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
Nr 41/2 (2013)
Opublikowany 2020 lutego 17
Nauczanie/uczenie się języków specjalistycznych
pod redakcją
Magdaleny Sowy
Pełny numer
WPROWADZENIE
Wprowadzenie
Magdalena Sowa
97-98
Wprowadzenie
PDF
Artykuły
Elżbieta Danuta Lesiak-Bielawska
99-112
ROLA ANALIZY POTRZEB I EWALUACJI KURSU W NAUCZANIU JĘZYKA SPECJALISTYCZNEGO
PDF
Anna Czura
113-125
PLURIMOBIL – MATERIAŁY DYDAKTYCZNE WSPOMAGAJĄCE MOBILNOŚĆ W SZKOLNICTWIE ZAWODOWYM
PDF
Edyta Olejarczuk
127-147
A QUESTIONNAIRE CONTAINING A CALL COMPONENT FOR STUDENTS OF ESP – PILOT STUDY RESULTS
PDF (English)
Krystyna Droździał-Szelest, Liliana Szczuka-Dorna
149-167
STUDENTS’ PERCEPTIONS OF CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING AT SELECTED TECHNICAL UNIVERSITIES IN POLAND
PDF (English)
Hadrian Lankiewicz
169-185
EAP AND ACADEMIC DISCOURSE: MEDIATING ELABORATED CODE IN A CLIL TYPE TEACHER EDUCATION
PDF (English)
Werona Werona Król-Gierat
187-201
ADEKWATNOŚĆ KSZTAŁCENIA JĘZYKOWEGO W SIŁACH ZBROJNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ DO REALNYCH POTRZEB UCZĄCYCH SIĘ
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się