No. 41/2 (2013): Nauczanie/uczenie się języków specjalistycznych
Neofilolog
Neofilolog
Home
About
About the Journal
Editorial Team
Peer Review Process
Ethics
Open Access
Privacy Statement
Statistics
Current
Archives
Editorial Calendar
Submissions
Announcements
Contact
Search
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
FR
DE
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
FR
DE
No. 41/2 (2013)
Published 2020 February 17
Nauczanie/uczenie się języków specjalistycznych
pod redakcją
Magdaleny Sowy
Full Issue
WPROWADZENIE (Język Polski)
Introduction
Magdalena Sowa
97-98
Wprowadzenie
PDF (Język Polski)
Articles
Elżbieta Danuta Lesiak-Bielawska
99-112
The role of needs analysis and course evaluation in teaching Language for Specific Purposes (LSP)
PDF (Język Polski)
Anna Czura
113-125
PluriMobil – teaching resources supporting mobility in secondary vocational education
PDF (Język Polski)
Edyta Olejarczuk
127-147
A QUESTIONNAIRE CONTAINING A CALL COMPONENT FOR STUDENTS OF ESP – PILOT STUDY RESULTS
PDF
Krystyna Droździał-Szelest, Liliana Szczuka-Dorna
149-167
STUDENTS’ PERCEPTIONS OF CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING AT SELECTED TECHNICAL UNIVERSITIES IN POLAND
PDF
Hadrian Lankiewicz
169-185
EAP AND ACADEMIC DISCOURSE: MEDIATING ELABORATED CODE IN A CLIL TYPE TEACHER EDUCATION
PDF
Werona Werona Król-Gierat
187-201
Adequacy of language education in the Polish Armed Forces for the real learners’ needs
PDF (Język Polski)
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here