No 62/2 (2024): Nauczanie języków obcych w złożonej i dynamicznej rzeczywistości
Neofilolog
Neofilolog
Home
À propos
À propos de cette revue
Comité éditorial
Procédure de révision
Principes éthiques
Libre accès
Déclaration de confidentialité
Statistiques
Numéro courant
Archives
Plan de publication
Soumissions
Annonces
Contact
Rechercher
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
No 62/2 (2024)
Publié le June 26, 2024
Nauczanie języków obcych w złożonej i dynamicznej rzeczywistości
L'ensemble du numéro
PDF (Język Polski)
Wprowadzenie
Małgorzata Baran-Łucarz, Magdalena Białek, Aleksander Wiater
359-364
Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.1
PDF (Język Polski)
Artykuły
Radosław Kucharczyk
365-378
Tłumaczenie jako jedna z technik językowych działań mediacyjnych. Wyniki badania wstępnego
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.2
PDF (Język Polski)
Danuta Wiśniewska
379-395
Mixed-type literature review of research on L2 learning in and through the linguistic landscape
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.3
PDF (English)
Halina Chmiel-Bożek
396-408
Potencjał dynamicznej platformy webtoons.com/fr w nauczaniu/uczeniu się języka francuskiego w opinii studentów filologii romańskiej
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.4
PDF (Język Polski)
Agnieszka Dryjańska
409-426
Elementy językowego obrazu świata w nauczaniu języka francuskiego w kontekście filologicznym
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.5
PDF (Język Polski)
Monika Janicka
427-443
Uczniowie z doświadczeniem migracji na lekcjach języka niemieckiego w polskiej szkole podstawowej – perspektywa nauczycieli
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.6
PDF (Język Polski)
Patrycja Stasiak, Agnieszka Kałdonek-Crnjaković, Małgorzata Molska
444-460
Specjalne potrzeby edukacyjne – samoocena wiedzy, umiejętności i postaw w przekonaniach przyszłych nauczycieli języków obcych przed i po szkole letniej
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.7
PDF (Język Polski)
Katarzyna Nosidlak
461-481
Experienced Learners from Generation Z and the Traditional Vision of the Good Language Teacher: On The Issue of Teacher Authenticity
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.8
PDF (English)
Joanna Pitura, Anna Turula, Sabina Nowak, Joanna Jakubik, Yuliya Asotska-Wierzba
482-501
Mapping the landscape of serious digital language learning games: Towards a Serious-Digital Game-based Language Learning (S-DGBLL) teacher competence framework
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.9
PDF (English)
Tomasz Róg
502-520
Teaching L2 pragmatics: The effects of different types of task implementation vs a PPP framework
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.10
PDF (English)
Ryszard Ziaja
521-540
Korzyści i granice wykorzystania sztucznej inteligencji na lekcjach języka niemieckiego na przykładzie ChatGPT
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.11
PDF (Język Polski)
Izabela Bawej
541-562
O wykorzystaniu wiadomości sms w nauczaniu komunikacji w języku obcym na przykładzie języka niemieckiego jako języka obcego
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.12
PDF (Język Polski)
Martyna Laskowska
563-578
Developing Intercultural Communicative Competence (ICC) of English majors in courses dealing with the culture of English-speaking countries
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.13
PDF (Język Polski)
×
Nom d'utilisateur
*
Obligatoire
Mot de passe
*
Obligatoire
Vous avez oublié votre mot de passe ?
Mémoriser mon nom d'usager et mon mot de passe
Se connecter
Vous n’avez pas de compte ?
Inscrivez-vous ici