Nr 62/2 (2024): Nauczanie języków obcych w złożonej i dynamicznej rzeczywistości
Neofilolog
Neofilolog
Start
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Proces recenzji
Zasady etyki
Polityka otwartego dostępu
Polityka prywatności
Statystyki
Aktualny numer
Archiwum
Plan wydawniczy
Zgłoszenia
Aktualności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
Nr 62/2 (2024)
Opublikowany 2024 czerwca 26
Nauczanie języków obcych w złożonej i dynamicznej rzeczywistości
Pełny numer
PDF
Wprowadzenie
Małgorzata Baran-Łucarz, Magdalena Białek, Aleksander Wiater
359-364
Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.1
PDF
Artykuły
Radosław Kucharczyk
365-378
Tłumaczenie jako jedna z technik językowych działań mediacyjnych. Wyniki badania wstępnego
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.2
PDF
Danuta Wiśniewska
379-395
Mixed-type literature review of research on L2 learning in and through the linguistic landscape
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.3
PDF (English)
Halina Chmiel-Bożek
396-408
Potencjał dynamicznej platformy webtoons.com/fr w nauczaniu/uczeniu się języka francuskiego w opinii studentów filologii romańskiej
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.4
PDF
Agnieszka Dryjańska
409-426
Elementy językowego obrazu świata w nauczaniu języka francuskiego w kontekście filologicznym
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.5
PDF
Monika Janicka
427-443
Uczniowie z doświadczeniem migracji na lekcjach języka niemieckiego w polskiej szkole podstawowej – perspektywa nauczycieli
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.6
PDF
Patrycja Stasiak, Agnieszka Kałdonek-Crnjaković, Małgorzata Molska
444-460
Specjalne potrzeby edukacyjne – samoocena wiedzy, umiejętności i postaw w przekonaniach przyszłych nauczycieli języków obcych przed i po szkole letniej
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.7
PDF
Katarzyna Nosidlak
461-481
Experienced Learners from Generation Z and the Traditional Vision of the Good Language Teacher: On The Issue of Teacher Authenticity
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.8
PDF (English)
Joanna Pitura, Anna Turula, Sabina Nowak, Joanna Jakubik, Yuliya Asotska-Wierzba
482-501
Mapping the landscape of serious digital language learning games: Towards a Serious-Digital Game-based Language Learning (S-DGBLL) teacher competence framework
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.9
PDF (English)
Tomasz Róg
502-520
Teaching L2 pragmatics: The effects of different types of task implementation vs a PPP framework
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.10
PDF (English)
Ryszard Ziaja
521-540
Korzyści i granice wykorzystania sztucznej inteligencji na lekcjach języka niemieckiego na przykładzie ChatGPT
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.11
PDF
Izabela Bawej
541-562
O wykorzystaniu wiadomości sms w nauczaniu komunikacji w języku obcym na przykładzie języka niemieckiego jako języka obcego
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.12
PDF
Martyna Laskowska
563-578
Developing Intercultural Communicative Competence (ICC) of English majors in courses dealing with the culture of English-speaking countries
https://doi.org/10.14746/n.2024.62.2.13
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się