No 48/1 (2017): Différences individuelles dans l'apprentissage et l'enseignement des langues étrangères : apprenti
Neofilolog
Neofilolog
Home
À propos
À propos de cette revue
Comité éditorial
Procédure de révision
Principes éthiques
Libre accès
Déclaration de confidentialité
Statistiques
Numéro courant
Archives
Plan de publication
Soumissions
Annonces
Contact
Rechercher
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
No 48/1 (2017)
Publié le November 21, 2017
Différences individuelles dans l'apprentissage et l'enseignement des langues étrangères : apprenti
pod redakcją
Adriany Biedroń
Wprowadzenie
Adriana Biedroń
5-7
Wprowadzenie
PDF (Język Polski)
Artykuły
Mirosław Pawlak
9-28
Dynamiczny charakter zmiennych indywidualnych – wyzwania badawcze i implikacje dydaktyczne
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.01
PDF (Język Polski)
Adriana Biedroń
29-40
Zdolności językowe i inteligencja w nauce języka obcego – teoria naukowa a praktyka dydaktyczna
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.02
PDF (Język Polski)
Maciej Smuk
41-54
Pisemna autonarracja w badaniu różnic indywidualnych w glottodydaktyce
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.03
PDF (Język Polski)
Dorota Pudo
55-71
Subiektywne teorie na temat uczenia się języka obcego studentów romanistyki
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.04
PDF (Język Polski)
Aleksandra Wach
73-88
Odniesienia do języka ojczystego jako strategia uczenia się gramatyki języka obcego: perspektywa polskich uczniów języka angielskiego
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.05
PDF (Język Polski)
Jakub Przybył
89-103
Determinanty korzystania ze strategii uczenia się języka angielskiego przez studentów poznańskich uczelni
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.06
PDF (Język Polski)
Jakub Przybył, Malwina Małowska, Klaudia Chmielewska, Marta Gawek, Małgorzata Grzymała
105-118
Różnice w korzystaniu ze strategii uczenia się języka angielskiego przez studentów: wnioski z badania
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.07
PDF (Język Polski)
Małgorzata Baran-Łucarz
119-141
Motywacja do nauki języka angielskiego w drugiej klasie szkoły podstawowej
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.08
PDF (Język Polski)
Anna Grabowska
143-157
Cechy użytkowników języków obcych sprzyjające interkomunikacji (komunikacji w językach pokrewnych)
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.09
PDF (Język Polski)
×
Nom d'utilisateur
*
Obligatoire
Mot de passe
*
Obligatoire
Vous avez oublié votre mot de passe ?
Mémoriser mon nom d'usager et mon mot de passe
Se connecter
Vous n’avez pas de compte ?
Inscrivez-vous ici