Nr 48/1 (2017): Różnice indywidualne w uczeniu się i nauczaniu języków obcych: uczeń
Różnice indywidualne w uczeniu się i nauczaniu języków obcych: uczeń

pod redakcją
Adriany Biedroń

Wprowadzenie

Adriana Biedroń
5-7
Wprowadzenie
PDF

Artykuły

Mirosław Pawlak
9-28
Dynamiczny charakter zmiennych indywidualnych – wyzwania badawcze i implikacje dydaktyczne
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.01
PDF
Adriana Biedroń
29-40
Zdolności językowe i inteligencja w nauce języka obcego – teoria naukowa a praktyka dydaktyczna
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.02
PDF
Maciej Smuk
41-54
Pisemna autonarracja w badaniu różnic indywidualnych w glottodydaktyce
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.03
PDF
Dorota Pudo
55-71
Subiektywne teorie na temat uczenia się języka obcego studentów romanistyki
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.04
PDF
Aleksandra Wach
73-88
Odniesienia do języka ojczystego jako strategia uczenia się gramatyki języka obcego: perspektywa polskich uczniów języka angielskiego
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.05
PDF
Jakub Przybył
89-103
Determinanty korzystania ze strategii uczenia się języka angielskiego przez studentów poznańskich uczelni
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.06
PDF
Jakub Przybył, Malwina Małowska, Klaudia Chmielewska, Marta Gawek, Małgorzata Grzymała
105-118
Różnice w korzystaniu ze strategii uczenia się języka angielskiego przez studentów: wnioski z badania
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.07
PDF
Małgorzata Baran-Łucarz
119-141
Motywacja do nauki języka angielskiego w drugiej klasie szkoły podstawowej
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.08
PDF
Anna Grabowska
143-157
Cechy użytkowników języków obcych sprzyjające interkomunikacji (komunikacji w językach pokrewnych)
https://doi.org/10.14746/n.2017.48.1.09
PDF