Nr 15 (2022)
Polonistyka. Innowacje
Polonistyka. Innowacje
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 15 (2022)
Opublikowany czerwca 23, 2022
Pełny numer
PDF
Wstęp
Krzysztof Biedrzycki
1-8
Cel edukacji – nadążyć za wyzwaniami cywilizacji
https://doi.org/10.14746/pi.2022.15.1
PDF
Teksty i konteksty
Michał Federowicz
9-20
Imperatyw działania
https://doi.org/10.14746/pi.2022.15.2
PDF
Witold Bobiński
21-34
„Otworzyć drzwi do świata”. Edukacyjna filozofia podstaw programowych w wybranych krajach Europy Zachodniej
https://doi.org/10.14746/pi.2022.15.3
PDF
Dorota Michułka
35-46
Wobec wyzwań nowej edukacji humanistycznej – teorie i praktyki lektury
https://doi.org/10.14746/pi.2022.15.4
PDF
Agnieszka Kania
47-56
Okołoliteracka edukacja obywatelska w Kanadzie a potrzeba polskich rozwiązań programowych
https://doi.org/10.14746/pi.2022.15.5
PDF
Anna Ślósarz
57-72
Interpretanty lektur. Prototypowy program nauczania metodą multimedialnych modułów tematycznych (szkoła średnia)
https://doi.org/10.14746/pi.2022.15.6
PDF
Yoana Ganowski
73-88
Studia polonistyczne poza Polską: kompleksowy przykład Brukseli (ULB)
https://doi.org/10.14746/pi.2022.15.7
PDF (English)
W stronę ucznia i studenta
Beata Gromadzka
89-102
Kandyd na Wyspach. O Emigracji Malcolma XD
https://doi.org/10.14746/pi.2022.15.8
PDF
Zofia Zasacka
103-116
Czytelnicy zaangażowani na lekcji języka polskiego
https://doi.org/10.14746/pi.2022.15.9
PDF
Jolanta Nocoń
117-128
Powinności kształcenia językowego w L1 a niektóre aspekty lingwistyki poststrukturalistycznej
https://doi.org/10.14746/pi.2022.15.10
PDF
Aleksander Pawlicki
129-148
Wiedza wyzwalająca
https://doi.org/10.14746/pi.2022.15.11
PDF
Barbara E. Ostrowska, Marcin M. Chrzanowski
149-162
Nowy, wspaniały i dostępny świat
https://doi.org/10.14746/pi.2022.15.12
PDF
Piotr Rycielski
163-168
Podstawa programowa do języka polskiego z perspektywy rozwoju psychologicznego
https://doi.org/10.14746/pi.2022.15.13
PDF
Recenzje
Ewa Jaskółowa
169-174
PRZECIW GOTOWYM ODPOWIEDZIOM, aby literatura dawała szanse prawdziwego spotkania
https://doi.org/10.14746/pi.2022.15.14
PDF
Laboratorium metodyczne nr 15
Ewa Korulska
175-186
Z notatnika zbuntowanej praktyczki
https://doi.org/10.14746/pi.2022.15.15
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się