Nr 1 (11) (2018)
Homo Ludens
Homo Ludens
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 1 (11) (2018)
Opublikowany 2019 lutego 12
Pełny numer
PDF
NAJLEPSZY ARTYKUŁ I NAJLEPSZY RECENZENT ROKU
Tuomas Harviainen
14-24
Percepcja oraz systemy reprezentacji czasu i czasowości w larpach (live-action role-playing games)
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.1
PDF
PDF (English)
ARTYKUŁY
Jacek Francikowski
30-40
Wykorzystanie gier planszowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.2
PDF
Damian Gałuszka, Agnieszka Taper
44-66
Badania gier wideo z perspektywy edukacji medialnej. Analiza i rekomendacje
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.3
PDF
Arkadiusz Jabłoński
69-80
Relacje orientalistyczne o Japonii a gra w antyinformację – studium przypadku
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.4
PDF
Jan Franciszek Jacko
83-100
Doświadczenie wartości w przeżyciu emocjonalnej imersji
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.5
PDF (English)
Filip Jankowski
103-115
Inny świat, inny twórca. Another World Érica Chahiego jako przypowieść o Twarzy
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.6
PDF
Krzysztof Jański
117-133
Budowa fikcyjnego świata w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.7
PDF (English)
Dominik Kudła
135-153
Jak nie tłumaczyć gier na rosyjski. Analiza lokalizacji gry Książę i Tchórz z języka polskiego na język rosyjski
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.8
PDF
Paweł Łupkowski, Violetta Krajewska
155-171
Poziom immersji a identyfikowanie botów w wieloosobowej grze online — studium przypadku gry World of Warships
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.9
PDF (English)
Michał Leszek Mycka, Adam Czajka
173-187
Podobne, ale nie tożsame: zastosowanie asymetrii czołowej, mierzonej w paśmie alfa, w badaniach gier
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.10
PDF (English)
Katarzyna Skok, Wojciech Harasimczuk
191-209
Gamifikacja edukacji – badanie motywacji studentów
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.11
PDF
Jerzy Zygmunt Szeja, Augustyn Surdyk
212-227
Refleksje praktyków. Uczniowie biorący udział w LARP-ach szkolnych w latach 1999–2017 i ich przemiany w kontekście społeczno-kulturowym
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.12
PDF (English)
KOMUNIKATY
. .
229-234
I komunikat o XIV międzynarodowej konferencji naukowej Polskiego Towarzystwa Badania Gier z cyklu „Kulturotwórcza funkcja gier”
PDF
. .
235-243
Wymogi publikacji w czasopiśmie „Homo Ludens”
PDF
. .
245-246
Informacje o Instytucie Lingwistyki Stosowanej UAM i Pracowni Badań Ludologicznych
PDF
INFORMACJE O POLSKIM TOWARZYSTWIE BADANIA GIER
. .
247-252
Informacje o Polskim Towarzystwie Badania Gier
PDF
. .
253-256
Warunki wstąpienia do Polskiego Towarzystwa Badania Gier
PDF
. .
257-259
Informacje o Kołach Polskiego Towarzystwa Badania Gier
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się