Nr 1 (11) (2018)
Pełny numer
PDF

ARTYKUŁY

Jacek Francikowski
30-40
Wykorzystanie gier planszowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.2
PDF
Damian Gałuszka, Agnieszka Taper
44-66
Badania gier wideo z perspektywy edukacji medialnej. Analiza i rekomendacje
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.3
PDF
Arkadiusz Jabłoński
69-80
Relacje orientalistyczne o Japonii a gra w antyinformację – studium przypadku
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.4
PDF
Jan Franciszek Jacko
83-100
Doświadczenie wartości w przeżyciu emocjonalnej imersji
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.5
PDF (English)
Filip Jankowski
103-115
Inny świat, inny twórca. Another World Érica Chahiego jako przypowieść o Twarzy
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.6
PDF
Krzysztof Jański
117-133
Budowa fikcyjnego świata w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.7
PDF (English)
Dominik Kudła
135-153
Jak nie tłumaczyć gier na rosyjski. Analiza lokalizacji gry Książę i Tchórz z języka polskiego na język rosyjski
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.8
PDF
Paweł Łupkowski, Violetta Krajewska
155-171
Poziom immersji a identyfikowanie botów w wieloosobowej grze online — studium przypadku gry World of Warships
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.9
PDF (English)
Michał Leszek Mycka, Adam Czajka
173-187
Podobne, ale nie tożsame: zastosowanie asymetrii czołowej, mierzonej w paśmie alfa, w badaniach gier
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.10
PDF (English)
Katarzyna Skok, Wojciech Harasimczuk
191-209
Gamifikacja edukacji – badanie motywacji studentów
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.11
PDF
Jerzy Zygmunt Szeja, Augustyn Surdyk
212-227
Refleksje praktyków. Uczniowie biorący udział w LARP-ach szkolnych w latach 1999–2017 i ich przemiany w kontekście społeczno-kulturowym
https://doi.org/10.14746/hl.2018.11.12
PDF (English)