Nr 12 (2016)
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 12 (2016)
Opublikowany 2017 października 26
ARTYKUŁY
Paula Bagińska
13-30
Kształtowanie kompetencji emancypacyjnych w Salach Doświadczania Świata. Idea Snoezelen i jej wyjście naprzeciw potrzebom podopiecznego
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.01
PDF
Karol Bidziński
31-59
Szkoła ogólnodostępna jako środowisko odkrywania podstaw własnej tożsamości przez uczniów z niepełnosprawnością w młodszym wieku szkolnym
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.02
PDF
Beata Cytowska
61-83
Nauczanie kierowane jako metoda rozwijająca samodzielność oraz autonomię dzieci i młodzieży z głęboką niepełnosprawnością intelektualną
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.03
PDF
Agnieszka Drzazga
85-98
Rodzicielstwo osób z niepełnosprawnością intelektualną – od akceptacji do wsparcia
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.04
PDF
Bernadeta Szczupał, Kiriakos Chatzipentidis
99-118
W poszukiwaniu drogi do emancypacji – godność osoby starszej i ageizm w świetle koncepcji praw człowieka oraz w perspektywie rozwoju współczesnego społeczeństwa
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.05
PDF
Joanna Gładyszewska-Cylulko
119-133
Osobowościowe uwarunkowania procesu emancypacji osób z niepełnosprawnością wzrokową
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.06
PDF
Iwona Jagoszewska
135-163
W poszukiwaniu drogi do emancypacji – oczekiwania niesłyszących
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.07
PDF
Łukasz Koperski
165-184
Znaczenie ruchu rodziców w procesie emancypacji osób niepełnosprawnych intelektualnie
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.08
PDF
ARTYKUŁY OBCOJĘZYCZNE
Alla Kolypayeva
187–194
From the segregation to the inclusion: Ukrainian realities of the education
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.09
PDF
Alexander Muller Ruvimovich, Lisovskaya Tatiana Viktorovna
195-211
Bоспи- тание в социуме толерантности к детям-инвалидам с психофизическими наруше- ниями
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.10
PDF
Dorota Podgórska-Jachnik
213-227
Wyzwolenie czy uzależnienie? Problem pośrednictwa językowego i nowych obszarów niesamodzielności w komunikacji osób niepełnosprawnych
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.11
PDF
SPRAWOZDANIE Z KONFERENCJI
Magdalena Wysocka-Olempska
231-234
Sprawozdanie z XII Międzynarodowej Konferencji Naukowej „O nauki zaangażowane – w praktykę edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób z niepełnosprawnością” Ustroń, 18–19 kwietnia 2016 r.
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.12
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się