No. 21 (2018)
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Statistics
Search
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
No. 21 (2018)
Published 2019 January 7
Magdalena Olempska-Wysocka
7-10
Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.01
PDF (Język Polski)
PDF
ARTICLES
Bogusław Śliwerski
13-30
Wyjątkowość fenomenu harcerskiego wychowania
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.02
PDF (Język Polski)
PDF
Beata Borowska-Beszta
31-67
Ohyake (公) czy watakushi (私) i puraibashii (プラ イバシー) ? Przestrzenie i artefakty systemu edukacji specjalnej i inkluzyjnej w Japonii: Raport z wizualnej mikroetnografii edukacyjnej
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.03
PDF (Język Polski)
PDF
Dorota Podgórska-Jachnik
69-88
Specjalne i nie-specjalne. Dylematy współczesnego podejścia do potrzeb osób z niepełnosprawnością
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.04
PDF (Język Polski)
PDF
Iwona Chrzanowska, Beata Jachimczak
89-104
Uczeń z doświadczeniem migracji w edukacji. Diagnoza potrzeb i obszary wsparcia w ramach edukacji włączającej – uczeń cudzoziemski
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.05
PDF (Język Polski)
PDF
Teresa Serafin
105-126
Punkt Informacyjno-Koordynacyjny dla Osób Niepełnosprawnością (PIKON) jako wsparcie informacyjne na rzecz poprawy jakości życia osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.06
PDF (Język Polski)
PDF
Ewa Gacka
127-142
Zapobieganie nieprawidłowościom w rozwoju artykulacji u dzieci w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.07
PDF (Język Polski)
PDF
Agnieszka Kamyk - Wawryszuk
143-166
Prewerbalne zachowania komunikacyjne dzieci z zespołem Cri du Chat w ocenie rodziców
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.08
PDF (Język Polski)
PDF
Magdalena Magierska-Krzysztoń, Magdalena Olempska-Wysocka
167-188
Kompetencje językowe dzieci z głuchotą prelingwalną zaimplantowanych do drugiego roku życia
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.09
PDF (Język Polski)
PDF
Kornelia Czerwińska, Agnieszka Piskorska
189-210
Niewidzenie a kompetencje pragmatyczne w komunikacji
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.10
PDF (Język Polski)
PDF
Małgorzata Jedynak
211-227
Nauczanie języka obcego w grupie uczniów niewidomych i słabowidzących – przegląd badań
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.11
PDF (Język Polski)
PDF
Izabella Kucharczyk
229-248
Rozumowanie przez analogie oparte na materiale geometrycznym u uczniów niewidomych
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.12
PDF (Język Polski)
PDF
Elżbieta Lubińska-Kościółek, Jolanta Zielińska
249-264
Osoba dorosła z niepełnosprawnością słuchowa jako odbiorca sztuki (na podstawie wyników badań zrealizowanych na pograniczu pedagogiki specjalnej i neuroestetyki)
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.13
PDF (Język Polski)
PDF
Wanda Hajnicz, Iwona Konieczna
265-281
Otwarte problemy w obszarze pedagogiki leczniczej
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.14
PDF (Język Polski)
PDF
Beata Antoszewska
283-307
Obraz autointerpretacji profesji lekarskiej – narracje lekarzy
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.15
PDF (Język Polski)
PDF
ARTYKUŁ OBCOJĘZYCZNY
OLEKSANDRA YEHOROVA
311-328
Perspectives of Civic Upbringing as in Non formal Education
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.16
PDF
CONFERENCE RAPORTS
Justyna Socha
331-335
Sprawozdanie z VII Spotkania Na Tak – Konferencji Naukowej, pt. (Nie)dyrektywnie, Poznań, 17-18 listopada 2017 r.
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.17
PDF (Język Polski)
PDF
Agnieszka Nymś-Górna
337-339
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Wytwarzanie intymności. O codziennych wyzwaniach (Wrocław, 4 grudnia 2017)
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.18
PDF (Język Polski)
PDF
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here