Nr 21 (2018)
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 21 (2018)
Opublikowany 2019 stycznia 7
Magdalena Olempska-Wysocka
7-10
Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.01
PDF
PDF (English)
ARTYKUŁY
Bogusław Śliwerski
13-30
Wyjątkowość fenomenu harcerskiego wychowania
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.02
PDF
PDF (English)
Beata Borowska-Beszta
31-67
Ohyake (公) czy watakushi (私) i puraibashii (プラ イバシー) ? Przestrzenie i artefakty systemu edukacji specjalnej i inkluzyjnej w Japonii: Raport z wizualnej mikroetnografii edukacyjnej
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.03
PDF
PDF (English)
Dorota Podgórska-Jachnik
69-88
Specjalne i nie-specjalne. Dylematy współczesnego podejścia do potrzeb osób z niepełnosprawnością
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.04
PDF
PDF (English)
Iwona Chrzanowska, Beata Jachimczak
89-104
Uczeń z doświadczeniem migracji w edukacji. Diagnoza potrzeb i obszary wsparcia w ramach edukacji włączającej – uczeń cudzoziemski
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.05
PDF
PDF (English)
Teresa Serafin
105-126
Punkt Informacyjno-Koordynacyjny dla Osób Niepełnosprawnością (PIKON) jako wsparcie informacyjne na rzecz poprawy jakości życia osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.06
PDF
PDF (English)
Ewa Gacka
127-142
Zapobieganie nieprawidłowościom w rozwoju artykulacji u dzieci w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.07
PDF
PDF (English)
Agnieszka Kamyk - Wawryszuk
143-166
Prewerbalne zachowania komunikacyjne dzieci z zespołem Cri du Chat w ocenie rodziców
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.08
PDF
PDF (English)
Magdalena Magierska-Krzysztoń, Magdalena Olempska-Wysocka
167-188
Kompetencje językowe dzieci z głuchotą prelingwalną zaimplantowanych do drugiego roku życia
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.09
PDF
PDF (English)
Kornelia Czerwińska, Agnieszka Piskorska
189-210
Niewidzenie a kompetencje pragmatyczne w komunikacji
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.10
PDF
PDF (English)
Małgorzata Jedynak
211-227
Nauczanie języka obcego w grupie uczniów niewidomych i słabowidzących – przegląd badań
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.11
PDF
PDF (English)
Izabella Kucharczyk
229-248
Rozumowanie przez analogie oparte na materiale geometrycznym u uczniów niewidomych
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.12
PDF
PDF (English)
Elżbieta Lubińska-Kościółek, Jolanta Zielińska
249-264
Osoba dorosła z niepełnosprawnością słuchowa jako odbiorca sztuki (na podstawie wyników badań zrealizowanych na pograniczu pedagogiki specjalnej i neuroestetyki)
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.13
PDF
PDF (English)
Wanda Hajnicz, Iwona Konieczna
265-281
Otwarte problemy w obszarze pedagogiki leczniczej
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.14
PDF
PDF (English)
Beata Antoszewska
283-307
Obraz autointerpretacji profesji lekarskiej – narracje lekarzy
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.15
PDF
PDF (English)
ARTYKUŁ OBCOJĘZYCZNY
OLEKSANDRA YEHOROVA
311-328
Perspectives of Civic Upbringing as in Non formal Education
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.16
PDF (English)
SPRAWOZDANIA Z KONFERENCJI
Justyna Socha
331-335
Sprawozdanie z VII Spotkania Na Tak – Konferencji Naukowej, pt. (Nie)dyrektywnie, Poznań, 17-18 listopada 2017 r.
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.17
PDF
PDF (English)
Agnieszka Nymś-Górna
337-339
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Wytwarzanie intymności. O codziennych wyzwaniach (Wrocław, 4 grudnia 2017)
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.18
PDF
PDF (English)
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się