Nr 17 (2023)
Polonistyka. Innowacje
Polonistyka. Innowacje
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 17 (2023)
Opublikowany lipca 7, 2023
Pełny numer
PDF
Wstęp
Maria Kwiatkowska-Ratajczak
1-4
Wspólnotowe poszukiwania
https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.1
PDF
Teksty i konteksty
Tomasz Chachulski
5-16
Czy potrzebna jest nam jeszcze tradycja?
https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.2
PDF
Zofia Budrewicz
17-30
Etyka ekologiczna na lekcjach polskiego
https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.3
PDF
Ryszard Waksmund
31-46
Solidarność zwierząt - solidarność ze zwierzętami. Na przykładzie literatury pięknej i nie tylko
https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.4
PDF
Agnieszka Czyżak
47-58
Wobec inności, słabości, niższości. Lektura prozy wiejskich przestrzeni
https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.5
PDF
Marta Rusek
59-72
Laboratoria wspólnoty? Wokół literackich świadectw i pedagogicznych rozpoznań
https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.6
PDF
Lech Suchomłynow
73-82
Transformacje i konfrontacje cywilizacyjne w Ukrainie: sytuacja językowa Polaków Donbasu
https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.7
PDF
Mirosław Dawlewicz
83-92
Polonistyka na Uniwersytecie Wileńskim – osiągnięcia, zagrożenia i perspektywy
https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.8
PDF
W stronę ucznia i studenta
Agnieszka Rypel
93-104
Wspólnota norm czy rozchwiany indywidualizm? Trudny dylemat współczesnego kształcenia językoweg
https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.9
PDF
Beata Udzik
105-120
Językowo-kulturowy obraz wspólnoty w podręcznikach do języka polskiego dla szkoły ponadpodstawowej
https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.10
PDF
Mirosław Wobalis
121-134
Luka lekturowa - lektury szkolne a cyfrowe lektury domowe w edukacji polonistycznej
https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.11
PDF
Paulina Gajosowa
135-148
Bot byłby tańszy od polonisty
https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.12
PDF
Kamil Barski
149-164
Zygmunt Krasiński spotyka się z Jakubem Żulczykiem albo pośmiertne życie gotycyzmu. Projekt zajęć
https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.13
PDF
Panele dydaktyczne
Anna Janus-Sitarz, Ewa Jaskółowa, Maria Kwiatkowska-Ratajczak, Małgorzata Latoch-Zielińska, Grażyna Tomaszewska, Dariusz Szczukowski
165-186
Solidarne być albo nie być w edukacyjnej przestrzeni
https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.14
PDF
Iwona Łapińska, Aleksandra Stybor, Hanna Prorok, Maria Wrzeszcz, Dariusz Szczukowski
187-202
Kultura solidarności w przestrzeni edukacyjnej
https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.15
PDF
Laboratorium metodyczne nr 17
Jonasz Michalak, Karolina Tonak, Daria Wojcieszak
203-212
Jak Bolesław Prus skorzystałby z ChatuGPT? Opowieść multimedialna stworzona przy wsparciu sztucznej inteligencji
https://doi.org/10.14746/pi.2023.17.16
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się