Nr 29 (2018)

Artykuł wstępny

Anna Krajewska
7-11
Inna teoria
https://doi.org/10.14746/pt.2018.29.0
PDF

Rozprawy

Magdalena Popiel
15-29
Rodin, czyli świat. Dwie kosmogonie – Rainera Marii Rilkego i Georga Simmla
https://doi.org/10.14746/pt.2018.29.1
PDF
Anna Krajewska
31-51
Humanistyka performatywna
https://doi.org/10.14746/pt.2018.29.2
PDF
Piotr Bogalecki
87-125
Z ducha muzyki? Czternaście wariacji o Mieście: partyturze i innych „wierszach nadsłownych” Mariana Grześczaka
https://doi.org/10.14746/pt.2018.29.3
PDF
Małgorzata Kafel
127-151
Jazz jako model twórczości literackiej. „Jazzowa teoria literatury” Julio Cortázara (Gra w klasy)
https://doi.org/10.14746/pt.2018.29.4
PDF
Rozalia Słodczyk
153-178
Nieprzezroczystość ekfrazy: reprezentowanie, zapośredniczanie i przekład w opisach artefaktów
https://doi.org/10.14746/pt.2018.29.5
PDF
Mateusz Kłosowski
179-213
Powidoki wiersza. Eksperyment lektury poezji Bolesława Leśmiana
https://doi.org/10.14746/pt.2018.29.6
PDF
Teresa Fazan
215–234
Fenomenologia i performatyka gestu w tańcu współczesnym
https://doi.org/10.14746/pt.2018.29.7
PDF
Joanna Szkudlarek
235–249
Język psychozy: Dadaizm a teoria psychoanalityczna Wilfreda Ruprechta Biona
https://doi.org/10.14746/pt.2018.29.8
PDF
Stanisław Bitka
251–260
Dźwięk i znaczenie w Truposzu Jima Jarmuscha
https://doi.org/10.14746/pt.2018.29.9
PDF
Agnieszka Urbańczyk
261–275
Subwersja, nie sztuka. Korzenie, założenia i problemy fan studies
https://doi.org/10.14746/pt.2018.29.10
PDF
Iwona Kaproń-Charzyńska, Joanna Kamper-Warejko
277–313
Od fanów dla fanów. Komentarze serialowe jako nowe zjawisko komunikacyjne
https://doi.org/10.14746/pt.2018.29.11
PDF
Andrzej Zawadzki
315–328
Rzeźbiarz i filozof. Constantin Brâncuşi w interpretacjach Constantina Noiki
https://doi.org/10.14746/pt.2018.29.12
PDF