Tom 19 (2019)

Strony: tytułowa i redakcyjna

1-4
Spis treści

Wstęp

Stanisław Puppel
5
Przedmowa

Językoznawstwo

Anna Bączkowska, Yelena Khokhlacheva
9-23
“THE WORLD’S COLDEST, NEWEST AND MOST REMOTE CAPITAL” – THE PERCEPTION OF ASTANA BY THE BRITISH AND AMERICAN QUALITY PRESS: A CORPUS-ASSISTED ANALYSIS
https://doi.org/10.14746/snp.2019.19.01
PDF
Jerzy Bańczerowski
25-37
AZJATYCKI PRZEŁOM W POZNAŃSKIEJ NEOFILOLOGII ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM SINOLOGII
https://doi.org/10.14746/snp.2019.19.02
PDF
Camiel Hamans
39-49
MINORITY LANGUAGES UNDER NAZI OCCUPATION
https://doi.org/10.14746/snp.2019.19.03
PDF (English)
Adam Jankiewicz
51-60
WIZERUNEK MEDIALNY DONALDA TRUMPA WEDŁUG MODELI KOMUNIKACJI
https://doi.org/10.14746/snp.2019.19.04
PDF
Jerzy Kaus
61-70
ROLA KRYTYKI W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU CZŁOWIEKA W INTERAKCJACH MIĘDZYOSOBOWYCH
https://doi.org/10.14746/snp.2019.19.05
PDF
Marta Koszko
71-83
ZNACZENIE JĘZYKA W KREOWANIU WIZERUNKU MIASTA
https://doi.org/10.14746/snp.2019.19.06
pdf
Kinga Kowalewska
85-94
WPŁYW MEDIÓW NA KREOWANIE WIZERUNKU STAROŚCI W REKLAMIE TELEWIZYJNEJ – BADANIE PILOTAŻOWE
https://doi.org/10.14746/snp.2019.19.07
pdf
Agata Kowalska-Szubert
95-102
GIN W BUTELCE LEJDEJSKIEJ. NIDERLANDZKIE POŻYCZKI JĘZYKOWE W POLSZCZYŹNIE I ICH POLA SEMANTYCZNE
https://doi.org/10.14746/snp.2019.19.08
PDF
Marcin Krawczak, Artur Urbaniak
103-115
KSZTAŁTOWANIE KOMPETENCJI KOMUNIKACYJNYCH NA POZIOMIE AKADEMICKIM. ARS BENE DICENDI NA PRZYKŁADZIE MOWY OSKARŻYCIELSKIEJ HIPOLITA KIRYŁOWICZA Z POWIEŚCI „BRACIA KARAMAZOW” FIODORA DOSTOJEWSKIEGO
https://doi.org/10.14746/snp.2019.19.09
pdf
Magdalena Pospieszyńska-Wojtkowiak
117-133
ON ORAL ATTAINMENT IN A FOREIGN LANGUAGE
https://doi.org/10.14746/snp.2019.19.10
pdf
Joanna Puppel
135-142
SOME OBSERVATIONS ON THE HANDSHAKE AS A CRUCIAL INDICATOR OF THE EMPATHIC AND PEACEBUILDING CULTURE
https://doi.org/10.14746/snp.2019.19.11
pdf
Stanisław Puppel
143-169
KRÓTKI ZARYS EWOLUCJI FILOLOGII: UJĘCIE ‘PORTALOWE’
https://doi.org/10.14746/snp.2019.19.12
PDF
Barbara Skowronek
171-189
AUCH GEHÖRLOSE LERNER KÖNNEN FREMDSPRACHEN LERNEN
https://doi.org/10.14746/snp.2019.19.13
pdf
Marta Szyndlar, Emilia Wąsikiewicz-Firlej
191-221
THE LGBT COMMUNITY AS A STAKEHOLDER IN COMMUNICATING CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY: AN ANALYSIS OF SELECTED CASE STUDIES
https://doi.org/10.14746/snp.2019.19.14
pdf
Janina Wiertlewska
223-230
THE NEW PARADIGM OF MEDICAL ENGLISH TEACHING AT THE UNIVERSITY LEVEL
https://doi.org/10.14746/snp.2019.19.15
pdf

Noty o autorach

Stanisław Puppel
299-301
Noty o autorach