Nr 1 (13) (2020)
Homo Ludens
Homo Ludens
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 1 (13) (2020)
Opublikowany 2021 lutego 2
NAJLEPSZE ARTYKUŁY I NAJLEPSZA RECENZJA ROKU
Jan F. Jacko, Małgorzata Jacko
13-31
Czy zaangażowanie w grę jest racjonalne? Imersja emocjonalna w zabawie, zarządzaniu i sporcie
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.1
PDF
ARTYKUŁY
Łukasz Czajka
35-53
Wielka Wojna jako temat gier wideo. Wyzwania dla edurozrywki w Valiant Hearts i Battlefield 1
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.2
PDF
Arkadiusz Jabłoński
55-71
Czy orientalizm jest zły? Między komunikacyjną grą a niegrą
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.3
PDF (English)
Paulina Kaźmierczak
73-87
Gry w glottodydaktyce polonistycznej. Perspektywa teoretyczna oraz wnioski praktyczne
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.4
PDF
Karol Kowalczuk
89-102
Edukacyjne cechy gamingu
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.5
PDF
Marcin Łączyński
103-114
Przepis na ludoteki. Finansowanie wypożyczalni gier ze środków budżetu partycypacyjnego w Polsce
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.6
PDF
Kamil Maciaszek
117-131
Zabawa w Polsce. Wspieranie zabawy w Przedszkolu Gedania 1922 i alternatywnej szkole CreoGedania
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.7
PDF (English)
Jacek Mianowski
133-147
Przywództwo, cykliczność i zmiany w społeczności gier bitewnych
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.8
PDF (English)
Monika Michalak
149-162
Codified gestures i scenic learning – dwie techniki oparte na gestach i ruchu scenicznym wspomagające naukę języka angielskiego uczniów szkół podstawowych
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.9
PDF
Michał Mijal, Martyna Cieśla, Monika Gromadzka
163-178
Escape room jako narzędzie edukacji dorosłych
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.10
PDF (English)
Michał Mochocki
179-202
Retoryki i mechaniki bezpieczeństwa graczy w nordyckoamerykańskim dyskursie larpowym
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.11
PDF
Iwona Pałucka-Czerniak
203-222
Stylizacja językowa w instrukcjach do polskich gier planszowych
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.12
PDF
Katarzyna Skok
223-240
Uncertainty in games – potential benefits and disadvantages
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.13
PDF
RECENZJE
Marcin Fisz
243-253
Zagrajmy w powieść. Recenzja książki Tomasza Majkowskiego Języki gropowieści. Studia o różnojęzyczności gier cyfrowych
https://doi.org/10.14746/hl.2020.13.14
PDF
KOMUNIKATY
. .
257-260
I komunikat o XVI międzynarodowej konferencji naukowej Polskiego Towarzystwa Badania Gier z cyklu „Kulturotwórcza funkcja gier”
PDF
. .
261-268
Wymogi publikacji w czasopiśmie „Homo Ludens”
PDF
. .
269-270
Informacje o Zakładzie Komunikacji Interkulturowej i Badań Ludologicznych
PDF
. .
271-276
INFORMACJE O POLSKIM TOWARZYSTWIE BADANIA GIER
PDF
. .
277-280
Warunki wstąpienia do Polskiego Towarzystwa Badania Gier
PDF
. .
281-283
Informacje o Kołach Polskiego Towarzystwa Badania Gier
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się