Nr 1 (13) (2020)

ARTYKUŁY

Łukasz Czajka
35-53
Wielka Wojna jako temat gier wideo. Wyzwania dla edurozrywki w Valiant Hearts i Battlefield 1
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.2
PDF
Arkadiusz Jabłoński
55-71
Czy orientalizm jest zły? Między komunikacyjną grą a niegrą
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.3
PDF (English)
Paulina Kaźmierczak
73-87
Gry w glottodydaktyce polonistycznej. Perspektywa teoretyczna oraz wnioski praktyczne
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.4
PDF
Karol Kowalczuk
89-102
Edukacyjne cechy gamingu
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.5
PDF
Marcin Łączyński
103-114
Przepis na ludoteki. Finansowanie wypożyczalni gier ze środków budżetu partycypacyjnego w Polsce
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.6
PDF
Kamil Maciaszek
117-131
Zabawa w Polsce. Wspieranie zabawy w Przedszkolu Gedania 1922 i alternatywnej szkole CreoGedania
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.7
PDF (English)
Jacek Mianowski
133-147
Przywództwo, cykliczność i zmiany w społeczności gier bitewnych
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.8
PDF (English)
Monika Michalak
149-162
Codified gestures i scenic learning – dwie techniki oparte na gestach i ruchu scenicznym wspomagające naukę języka angielskiego uczniów szkół podstawowych
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.9
PDF
Michał Mijal, Martyna Cieśla, Monika Gromadzka
163-178
Escape room jako narzędzie edukacji dorosłych
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.10
PDF (English)
Michał Mochocki
179-202
Retoryki i mechaniki bezpieczeństwa graczy w nordyckoamerykańskim dyskursie larpowym
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.11
PDF
Iwona Pałucka-Czerniak
203-222
Stylizacja językowa w instrukcjach do polskich gier planszowych
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.12
PDF
Katarzyna Skok
223-240
Uncertainty in games – potential benefits and disadvantages
https://doi.org/10.14746/HL.2020.13.13
PDF