Nr 60/2 (2023): Nowatorskie i tradycyjne podejścia w nauce języków obcych w kontekście współczesnych wyzwań edukacyjnych. Wielojęzyczność i wielokulturowość
Nowatorskie i tradycyjne podejścia w nauce języków obcych w kontekście współczesnych wyzwań edukacyjnych. Wielojęzyczność i wielokulturowość

Pod redakcją
Anny Jaroszewskiej i Macieja Smuka

Pełny numer
PDF

Artykuły

Anna Jaroszewska, Maciej Smuk
281–284
Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/n.2023.60.2.1
PDF
Camilla Badstübner-Kizik, Małgorzata Bielicka
285-300
Die Fremdsprache Deutsch als Unterrichtssprache im DaF-Unterricht – das Fallbeispiel Polen
https://doi.org/10.14746/n.2023.60.2.2
PDF (Deutsch)
Izabela Bawej
301-327
Kompetencja międzykulturowa a umiejętność sporządzenia dokumentów aplikacyjnych (na materiale języka niemieckiego)
https://doi.org/10.14746/n.2023.60.2.3
PDF
Halina Chmiel-Bożek
328–347
Place de la langue première et des approches plurielles dans les manuels de FLE du niveau secondaire en Pologne
https://doi.org/10.14746/n.2023.60.2.4
PDF (Français (France))
Monika Grabowska, Aleksander Wiater
348–361
Rola nieformalnego uczenia się języków obcych w świadomości studentów filologii francuskiej
https://doi.org/10.14746/n.2023.60.2.5
PDF
Iwona Janowska
362–378
Tâches de médiation comme outils d’enseignement/apprentissage actionnel des langues étrangères
https://doi.org/10.14746/n.2023.60.2.6
PDF (Français (France))
Julia Klapa
379–395
Gotowość studentów z dysleksją do komunikowania się w językach obcych
https://doi.org/10.14746/n.2023.60.2.7
PDF
Kinga Kowalewska, Olga Makarowska
396–416
Educatorium – from theory to practice
https://doi.org/10.14746/n.2022.60.2.8
PDF (English)
Radosław Kucharczyk
417–439
La médiation de textes en tant que compétence. Le cas des étudiants se présentant à l’examen de certification en langue étrangère à l’Université de Varsovie
https://doi.org/10.14746/n.2023.60.2.9
PDF (Français (France))
Katarzyna Nosidlak
440–456
Stories of successful adaptations of immigrant students in the Polish educational system – perspective of EFL teachers
https://doi.org/10.14746/n.2023.60.2.10
PDF (English)